Identifikace cílových skupin zákazníků areálu Na Koupališti a následná komunikace s nimi
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vajdíková, Michaela
|
|
dc.contributor.author |
Žáková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:19:22Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:19:22Z |
|
dc.date.issued |
2014-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30647
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je identifikace cílových skupin zákazníků sportovního areálu Na Koupališti v Sazovicích. Jednotlivé cílové segmenty budou vytvořeny na základě specifických měřítek a následně bude navržena komunikace s nimi. Teoretická část bude orientována na odborné informace, které jsou čerpány ze studia a také z odborné literatury. Praktická část bude obsahovat nejprve charakteristiku sportovního areálu, následně bude vytvořena SWOT analýza, identifikace cílových skupin zákazníků a v závěru páce budou uvedeny jednotlivé návrhy na zlepšení marketingové komunikace. |
|
dc.format |
63 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cílová skupina zákazníků
|
cs |
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
target group of customers
|
en |
dc.subject |
segmentation
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Identifikace cílových skupin zákazníků areálu Na Koupališti a následná komunikace s nimi |
|
dc.title.alternative |
Identification of Target Customers of the Na Koupališti Compound and Proposal for Communication with the Customers |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Holíková, Kateřina |
|
dc.date.accepted |
2014-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The objective of the Bachelor thesis is to identify target groups of customers of a sport complex "Na Koupališti" in Sazovice. Individual target segments will be set on the basis of specific criterions and subsequently a form of communication with these segments will be suggested. The theoretical part of the paper will focus on expert information, which is gathered from my studies and professional literature, as well. The practical part will include the sport complex characteristics and a resultant SWOT analysis and target groups and customers identification. The paper will conclude with individual proposals for marketing communication improvement. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37153
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account