Návrh marketingového plánu pro kosmetické studio Violet
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Solařová, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Vaculíková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:19:21Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:19:21Z |
|
dc.date.issued |
2014-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30643
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem bakalářské práce bude zpracovat marketingový plán pro kosmetické studio Violet, které nabízí svým zákazníkům širokou škálu služeb v oblasti péče o vzhled. Bakalářská práce je složena ze dvou hlavních částí. Teoretická část bude orientována na problematiku týkající se marketingu služeb, segmentace, ale především marketingového plánu včetně všech jeho částí, marketingového mixu a zvolených analýz. Praktická část bude uvedena představením firmy, na kterou navazuje zpracování analýz k získání potřebných informací za účelem zhodnocení současné situace firmy na trhu služeb. Na základě provedených analýz bude zpracován marketingový plán. V závěru této práce budou navržena doporučení, která povedou ke zlepšení marketingových aktivit ve firmě. |
|
dc.format |
87 s. (116 582 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix služeb
|
cs |
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
analýza konkurence
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
services marketing
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
services marketing mix
|
en |
dc.subject |
segmentation
|
en |
dc.subject |
competition analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Návrh marketingového plánu pro kosmetické studio Violet |
|
dc.title.alternative |
The Proposal of the Marketing Plan for Beauty Salon Violet |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2014-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of this bachelor thesis will be to create a marketing plan for a beauty salon Violet, who offers a wide range of services in area of visage care to their customers. Bachelor thesis is composed from two main parts. The theoretical part will focus on problems concerning services marketing, segmentation, but especially on marketing plan including all its parts, marketing mix and chosen analyses. The practical part will begin with company introduction, which is followed by analyses for getting needed informations in order to assesment of company current situation on the services market. On the basis of analyses will be created a marketing plan. At the end of this thesis will be designed recommendations, which lead to improvement of marketing activities in the company. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37148
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account