Analýza spokojenosti odběratelů firmy NordSüd Czech, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Baník, Radek
|
|
dc.contributor.author |
Václavová, Dominika
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:19:17Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:19:17Z |
|
dc.date.issued |
2014-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30642
|
|
dc.description.abstract |
Téma bakalářské práce je analýza odběratelů firmy NordSüd Czech, s. r. o. Práce bude rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V první části budou podle literatury vysvětleny odborné pojmy. V druhé části bude charakterizována firma a její odběratelé, kde budou přiblíženy základní údaje, předmět činnosti, atd. Dále bude provedeno dotazníkové šetření, kdy tištěná forma dotazníků bude předána do firem, se kterými NordSüd Czech, s. r. o. spolupracuje a na základě výsledků těchto dotazníků budou navrhnuta doporučení na zlepšení problémových faktorů firmy NordSüd Czech, s. r. o. |
|
dc.format |
69 s. (89 116 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
analýza odběratelů
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Analysis of Customer
|
en |
dc.subject |
Customer Satisfaction
|
en |
dc.subject |
Questionnaire
|
en |
dc.subject |
Marketing Research
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti odběratelů firmy NordSüd Czech, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Customer Satisfaction of Company NordSüd Czech s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2014-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of bachelor thesis is Analysis of Customer Satisfaction of Company NordSüd Czech s. r. o. The thesis will be divided into theoretical and practical parts. The professional terms will be explained according to literature in the first part. The company and its subscribers will be characterized in the second part, where it will be approximated primary data, object of business, etc. Then the questionnaires will be done, when the questionnaires in paper form will be given to companies with which NordSüd Czech, s. r. o. cooperates and the recommendation to improving the problematic factors of NordSüd Czech, s. r. o. will be suggested on the base of the results of the questionnaires. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37147
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account