Analýza konkurenční schopnosti Hotelu Třinec
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubíčková, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Šťastná, Karolina
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:19:17Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:19:17Z |
|
dc.date.issued |
2014-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30639
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem bakalářské práce "Analýza konkurenční schopnosti Hotelu Třinec" je problematika konkurenceschopnosti ubytovacího zařízení. Teoretická část se zaměřuje na konkurenci a konkurenční schopnost podniku. Následovně je zde vysvětlen rozšířený marketingový mix služeb v cestovním ruchu, SWOT analýza a nakonec definice a druhy marketingového výzkumu. V teoretické části jsou podnik a jeho hlavní konkurenti podrobně analyzováni pomocí marketingového mixu a poté je pouze podnik Hotel Třinec podroben SWOT analýze. Pro účely zjištění spokojenosti a názorů zákazníků je provedeno dotazníkové šetření. Na závěr jsou výsledky průzkumu a analýz vyhodnoceny a jsou navrženy adekvátní návrhy a doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti tohoto ubytovacího zařízení. |
|
dc.format |
66 s. (89 012 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
služba
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
výzkum
|
cs |
dc.subject |
service
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.title |
Analýza konkurenční schopnosti Hotelu Třinec |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Competitive Ability of the Třinec Hotel |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hanáková, Petra |
|
dc.date.accepted |
2014-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
Subject of the Bachelor thesis "Analysis of competitive ability of the Hotel Třinec" is the issue of competitiveness of the facility. The theoretical part focuses on competition and competitive ability of the company. Subsequently is explained extended marketing mix of services in tourism and SWOT analysis, and finally the definition and types of marketing research. In the theoretical part the firm and its main competitors are analysed in detail using the marketing mix, and then only Hotel Třinec is subjected SWOT analysis. The questionnaire survey is organized for the purposes of determining satisfaction and customer feedback. In conclusion, the results of research and analysis are evaluated and designed appropriate suggestions and recommendations to improve the competitiveness of the facility. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37144
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account