Analýza konkurenční schopnosti Hotelu Třinec

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenční schopnosti Hotelu Třinec

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Miloslava
dc.contributor.author Šťastná, Karolina
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:19:17Z
dc.date.available 2015-03-08T21:19:17Z
dc.date.issued 2014-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30639
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce "Analýza konkurenční schopnosti Hotelu Třinec" je problematika konkurenceschopnosti ubytovacího zařízení. Teoretická část se zaměřuje na konkurenci a konkurenční schopnost podniku. Následovně je zde vysvětlen rozšířený marketingový mix služeb v cestovním ruchu, SWOT analýza a nakonec definice a druhy marketingového výzkumu. V teoretické části jsou podnik a jeho hlavní konkurenti podrobně analyzováni pomocí marketingového mixu a poté je pouze podnik Hotel Třinec podroben SWOT analýze. Pro účely zjištění spokojenosti a názorů zákazníků je provedeno dotazníkové šetření. Na závěr jsou výsledky průzkumu a analýz vyhodnoceny a jsou navrženy adekvátní návrhy a doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti tohoto ubytovacího zařízení.
dc.format 66 s. (89 012 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject služba cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject service en
dc.subject competition en
dc.subject marketing mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject research en
dc.title Analýza konkurenční schopnosti Hotelu Třinec
dc.title.alternative Analysis of Competitive Ability of the Třinec Hotel
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hanáková, Petra
dc.date.accepted 2014-06-04
dc.description.abstract-translated Subject of the Bachelor thesis "Analysis of competitive ability of the Hotel Třinec" is the issue of competitiveness of the facility. The theoretical part focuses on competition and competitive ability of the company. Subsequently is explained extended marketing mix of services in tourism and SWOT analysis, and finally the definition and types of marketing research. In the theoretical part the firm and its main competitors are analysed in detail using the marketing mix, and then only Hotel Třinec is subjected SWOT analysis. The questionnaire survey is organized for the purposes of determining satisfaction and customer feedback. In conclusion, the results of research and analysis are evaluated and designed appropriate suggestions and recommendations to improve the competitiveness of the facility.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 37144
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
šťastná_2014_dp.pdf 1.308Mb PDF View/Open
šťastná_2014_vp.pdf 759.2Kb PDF View/Open
šťastná_2014_op.pdf 819.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account