E-marketing internetového obchodu moravskazahrada.cz

DSpace Repository

Language: English čeština 

E-marketing internetového obchodu moravskazahrada.cz

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šnírer, Michal
dc.contributor.author Šoula, Martin
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:19:16Z
dc.date.available 2015-03-08T21:19:16Z
dc.date.issued 2014-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30638
dc.description.abstract Téma bakalářské práce bude zaměřeno na e-marketing internetového obchodu moravskazahrada.cz. Bakalářská práce bude obsahovat dvě části, teoretickou a analytickou. Teoretická část bakalářské práce bude obsahovat teoretické poznatky e-marketingu z dostupné literatury. Analytická část bakalářské práce bude obsahovat představení firmy, analýzu současného stavu internetového obchodu, dále jeho možné zlepšování v oblasti optimalizace pro vyhledávače, PPC reklamy a sociálních sítích, která by měla vést k celkovému zefektivnění, a fungování internetového obchodu. V závěru práce pak budou doporučeny návrhy na zlepšení e-shopu.
dc.format 94 s. (148 781)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Internetový marketing cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject internetové vyhledávače cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject PPC reklama cs
dc.subject Google cs
dc.subject Internet marketing en
dc.subject E-shop en
dc.subject Internet explorers en
dc.subject Social networks en
dc.subject PPC advert en
dc.subject Google en
dc.title E-marketing internetového obchodu moravskazahrada.cz
dc.title.alternative E-marketing of the Moravskazahrada.cz Internet Shop
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hanáková, Petra
dc.date.accepted 2014-06-03
dc.description.abstract-translated Topic of the bachelor´s thesis will be targeted on e-marketing of e-shop named moravskazahrada.cz. Bachelor´s thesis contains two parts, theoretical and analytical. Theoretical part of bachelor´s thesis contains theoretical pieces of knowledge from e-marketing of available literature. Analytical part of bachelor´s thesis contains introducing of company, analysis of current situation on e-market, also his possible improvement in region of optimalization for explorers, PPC advertisement and social networks, which should lead to total streamline of functioning e-shop. In conclusion will be recommended proposals of improving e-shop.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 37143
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
šoula_2014_dp.pdf 1.785Mb PDF View/Open
šoula_2014_vp.pdf 612.4Kb PDF View/Open
šoula_2014_op.pdf 799.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account