E-marketing internetového obchodu moravskazahrada.cz
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šnírer, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Šoula, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:19:16Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:19:16Z |
|
dc.date.issued |
2014-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30638
|
|
dc.description.abstract |
Téma bakalářské práce bude zaměřeno na e-marketing internetového obchodu moravskazahrada.cz. Bakalářská práce bude obsahovat dvě části, teoretickou a analytickou. Teoretická část bakalářské práce bude obsahovat teoretické poznatky e-marketingu z dostupné literatury. Analytická část bakalářské práce bude obsahovat představení firmy, analýzu současného stavu internetového obchodu, dále jeho možné zlepšování v oblasti optimalizace pro vyhledávače, PPC reklamy a sociálních sítích, která by měla vést k celkovému zefektivnění, a fungování internetového obchodu. V závěru práce pak budou doporučeny návrhy na zlepšení e-shopu. |
|
dc.format |
94 s. (148 781) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
internetové vyhledávače
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
PPC reklama
|
cs |
dc.subject |
Google
|
cs |
dc.subject |
Internet marketing
|
en |
dc.subject |
E-shop
|
en |
dc.subject |
Internet explorers
|
en |
dc.subject |
Social networks
|
en |
dc.subject |
PPC advert
|
en |
dc.subject |
Google
|
en |
dc.title |
E-marketing internetového obchodu moravskazahrada.cz |
|
dc.title.alternative |
E-marketing of the Moravskazahrada.cz Internet Shop |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hanáková, Petra |
|
dc.date.accepted |
2014-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
Topic of the bachelor´s thesis will be targeted on e-marketing of e-shop named moravskazahrada.cz. Bachelor´s thesis contains two parts, theoretical and analytical. Theoretical part of bachelor´s thesis contains theoretical pieces of knowledge from e-marketing of available literature. Analytical part of bachelor´s thesis contains introducing of company, analysis of current situation on e-market, also his possible improvement in region of optimalization for explorers, PPC advertisement and social networks, which should lead to total streamline of functioning e-shop. In conclusion will be recommended proposals of improving e-shop. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37143
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account