Zjištění možnosti vstupu pro fiktivní firmu na trh s fotografickými službami
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Palich, Kristián
|
|
dc.contributor.author |
Robek, Gabriel
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:19:15Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:19:15Z |
|
dc.date.issued |
2014-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30634
|
|
dc.description.abstract |
ABSTRAKT Tato bakalářská práce je zaměřena na hledání možnosti potenciálního vstupu nové firmy na trh s fotografickými službami. Zabývá se analyzováním tržního prostředí a zjišťováním mezer na trhu, kterých by bylo možno využít k podnikání. V teoretické části je popsáno mikro a makroprostředí organizace, PEST analýza, Porterova analýza, spotřební chování, segmentace, základní odlišnosti marketingu služeb a marketingový mix služeb. V části praktické je rozebrána současná situace na trhu s fotografickými službami. Je v ní provedena zejména analýza konkurence a zákazníků, které jsou shrnuty následně v Porterově analýze. Dále je provedena PEST analýza. Závěrem je na zjištěné mezery na trhu sestaven marketingový mix. |
|
dc.format |
79 s. (119 020 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
odlišnosti služeb
|
cs |
dc.subject |
analýza konkurence
|
cs |
dc.subject |
analýza zákazníků
|
cs |
dc.subject |
tržní analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST Analysis
|
en |
dc.subject |
Marketing Mix
|
en |
dc.subject |
Services Differences
|
en |
dc.subject |
Competition Analysis
|
en |
dc.subject |
Analysis of Customers
|
en |
dc.subject |
Market Analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's Analysis
|
en |
dc.title |
Zjištění možnosti vstupu pro fiktivní firmu na trh s fotografickými službami |
|
dc.title.alternative |
Identification of a Possibility to Enter Photographic Services Market for a Fictional Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hanáková, Petra |
|
dc.date.accepted |
2014-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is aimed at finding a possibility of a potential enterance of a new company to the photographic services market. It deals with analysing the market environment and seeking a market gap, which could be used for business. In the theoretical part, there is explained micro and macro environment of an organization, PEST analysis, Porter analysis, consumer behavior, segmentation, basic differences of services marketing and marketing mix of services. In the practical part, there is explained the present situation of the photographic services market. There are mainly carried out analyses of competition and customers, which are followingly summarized in Porter's analysis. There is also carried out a PEST analysis. Concluding is a marketing mix fit on the discovered market gap. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37137
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account