dc.contributor.advisor |
Kadlčíková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Pazourková, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:19:14Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:19:14Z |
|
dc.date.issued |
2014-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30631
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se bude zabývat analýzou konkurenčního prostředí firmy RUSAVA SKI, s.r.o., která provozuje lyžařský vlek. Práce bude rozdělena do dvou částí teoretické a praktické. V praktické části se budu zabývat samotnou analýzou konkurenčního prostředí a také jaké jsou rozdíly mezi jednotlivými konkurenty. V práci bude použita analýza SWOT, PEST a Porterův 5- ti faktorový model. Na závěr práce, budou uvedeny návrhy a doporučení pro firmu jak zlepšit svoji konkurenceschopnost a svoje postavení na trhu, vyplývající z předešlých analýz. |
|
dc.format |
64 s. (85 636 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Konkurence
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterův konkurenční model
|
cs |
dc.subject |
konkurenční výhoda
|
cs |
dc.subject |
Competition
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's competitive model
|
en |
dc.subject |
Competitive advantage
|
en |
dc.title |
Analýza konkurenčního prostředíRUSAVA SKI, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Competitive Enviroment for RUSAVA SKI, s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2014-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor thesis will be deal with the analysis of competitive enviroment of RUSAVA SKI, s.r.o., which owns ski tow. This work will be dividend in two parts theoretical and practical. In practical part, I am going to deal with the analysis of competitive enviroment and with particular differences between competitors. In this work, will be used SWOT analysis, PEST analysis and Porter's competitive model. At the end of the work, will be stated some proposals and recommendations for this company, how to improve their competitiveness and their position on the market, which arise from previous analysis of competition. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37134
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|