Analýza konkurenčního prostředíRUSAVA SKI, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředíRUSAVA SKI, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kadlčíková, Olga
dc.contributor.author Pazourková, Zuzana
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:19:14Z
dc.date.available 2015-03-08T21:19:14Z
dc.date.issued 2014-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30631
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se bude zabývat analýzou konkurenčního prostředí firmy RUSAVA SKI, s.r.o., která provozuje lyžařský vlek. Práce bude rozdělena do dvou částí teoretické a praktické. V praktické části se budu zabývat samotnou analýzou konkurenčního prostředí a také jaké jsou rozdíly mezi jednotlivými konkurenty. V práci bude použita analýza SWOT, PEST a Porterův 5- ti faktorový model. Na závěr práce, budou uvedeny návrhy a doporučení pro firmu jak zlepšit svoji konkurenceschopnost a svoje postavení na trhu, vyplývající z předešlých analýz.
dc.format 64 s. (85 636 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Konkurence cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterův konkurenční model cs
dc.subject konkurenční výhoda cs
dc.subject Competition en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter's competitive model en
dc.subject Competitive advantage en
dc.title Analýza konkurenčního prostředíRUSAVA SKI, s.r.o.
dc.title.alternative The Analysis of Competitive Enviroment for RUSAVA SKI, s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2014-06-03
dc.description.abstract-translated This Bachelor thesis will be deal with the analysis of competitive enviroment of RUSAVA SKI, s.r.o., which owns ski tow. This work will be dividend in two parts theoretical and practical. In practical part, I am going to deal with the analysis of competitive enviroment and with particular differences between competitors. In this work, will be used SWOT analysis, PEST analysis and Porter's competitive model. At the end of the work, will be stated some proposals and recommendations for this company, how to improve their competitiveness and their position on the market, which arise from previous analysis of competition.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 37134
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
pazourková_2014_dp.pdf 1.798Mb PDF View/Open
pazourková_2014_vp.pdf 544.4Kb PDF View/Open
pazourková_2014_op.pdf 657.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account