Marketingový mix obchodní firmy Pavel Šoula - "PAM"
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šnírer, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Nováková, Helena
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:19:14Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:19:14Z |
|
dc.date.issued |
2014-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30630
|
|
dc.description.abstract |
Tématem bakalářské práce je Marketingový mix obchodní firmy Pavel Šoula "PAM". Bakalářská práce obsahuje dvě části teoretickou a analytickou. V teoretické části jsou popsány jednotlivé nástroje marketingového mixu, a to produkt, cena, distribuce a komunikace. Dále teoretická část zahrnuje vysvětlení pojmů BCG analýza a SWOT analýza, které následně budou zpracovávány v analytické části. V analytické části bakalářské práce je představena samotná firma, její historie a jednotlivé části marketingového mixu. Dále jsou v analytické části použity poznatky z praxe a vypracovány analýzy, a to BCG analýza a následně SWOT analýza. V závěru bakalářské práce jsou zhodnoceny výsledky obou analýz, jejich shrnutí a následná doporučení obchodní firmě Pavel Šoula "PAM". |
|
dc.format |
62 s. (89 200) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
Produkt
|
cs |
dc.subject |
Cena
|
cs |
dc.subject |
Distribuce
|
cs |
dc.subject |
Komunikace
|
cs |
dc.subject |
Zákazník
|
cs |
dc.subject |
Marketing mix
|
en |
dc.subject |
Product
|
en |
dc.subject |
Price
|
en |
dc.subject |
Distribution
|
en |
dc.subject |
Communication
|
en |
dc.subject |
Customer
|
en |
dc.title |
Marketingový mix obchodní firmy Pavel Šoula - "PAM" |
|
dc.title.alternative |
Marketing Mix of the Trading Company Pavel Soula - "PAM" |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Londová, Ivana |
|
dc.date.accepted |
2014-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of this bachelor thesis is the marketing mix of the trading company Pavel Šoula - "PAM". The bachelor thesis consists of two parts - theoretic and analytic. In the theoretic part, there are explained individual tools of marketing mix - product, price, distribution and communication. It also includes explanation of BCG and SWOT analyses, which will be conducted in the analytic part. In the analytic part of the bachelor thesis, there will be introduced the company, its history and individual parts of the marketing mix. Further, there is used knowledge gained through the placement and BCG and SWOT analyses are worked out. The results of both analyses are assessed in the conclusion of the bachelor thesis, as well as their summary and consequent recommendation for the trading company Pavel Šoula - "PAM". |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37133
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account