Návrh marketingového plánu svatebního salonu Bonetka
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Fryštácká, Michaela
|
|
dc.contributor.author |
Maňásková, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:19:12Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:19:12Z |
|
dc.date.issued |
2014-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30625
|
|
dc.description.abstract |
Obsahem bakalářské práce je vypracování marketingového plánu svatebního salonu Bonetka. Práce tvoří dvě části, teoretickou a analytickou. V teoretické části jsou uvedeny poznatky vztahující se k tématu práce. Krátké seznámení s pojmy, jako je marketing, marketingová komunikace, marketingový mix, marketingový plán. V analytické části je obsahem, definování poslání a cílů firmy, situační analýza a zvolení vhodné strategie za účelem dosažení cílů firmy a také spokojenosti nových zákazníků. Firma díky navrhovanému marketingovému plánu dostane nový nadhled na situaci a bude mít možnost vylepšit své postavení na trhu a dosáhnout svých cílů. |
|
dc.format |
68 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingové cíle
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
situation analysis
|
en |
dc.subject |
marketing objectives
|
en |
dc.subject |
communications
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.title |
Návrh marketingového plánu svatebního salonu Bonetka |
|
dc.title.alternative |
Proposal of Marketing Plan of Bridal Salon Bonetka |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2014-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The content of this thesis is the development of a marketing plan for Bridal Salon Bonetka. The work consists of two parts, theoretical and analytical. The theoretical part provides knowledge related to the topic of the thesis: a short introduction to concepts such as marketing, marketing communication, marketing mix, marketing plan. The analytical part contains defining the mission and objectives of the company, situation analysis and selecting appropriate strategies to achieve the objectives of the company as well as satisfaction of new customers. The company due to the proposed marketing plan will get a new perspective on the situation and will be able to improve its market position and achieve its goals. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37125
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account