Marketingový plán společnosti Astoria Audit s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán společnosti Astoria Audit s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Skřebská, Leona
dc.contributor.author Macková, Pavla
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:19:12Z
dc.date.available 2015-03-08T21:19:12Z
dc.date.issued 2014-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30624
dc.description.abstract Bakalářská práce na téma "Marketingový plán společnosti Astoria Audit s.r.o." se soustředí na vypracování nového marketingového plánu pro společnost Astoria Audit, který bude klíčovým prvkem pro strategická rozhodování a řízení této společnosti. Práce je rozdělena do dvou částí. První část popisuje nezbytné teoretické informace z literárních zdrojů, které jsou pak využity v části analytické. Analytická část umožňuje náhled na současnou situaci hospodaření podniku a na základě situační analýzy je zpracován návrh nového marketingového plánu, jehož součástí jsou i doporučení, která povedou k dosažení podnikových cílů.
dc.format 75 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový plán cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject analýza vnějšího prostředí cs
dc.subject analýza vnitřního prostředí cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingové cíle cs
dc.subject Marketing plan en
dc.subject marketing mix en
dc.subject analysis of external company envitronment en
dc.subject analysis of internal company envitronment en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing goals en
dc.title Marketingový plán společnosti Astoria Audit s.r.o.
dc.title.alternative Marketing Plan for Company Astoria Audit s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2014-06-04
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis titled "Marketing Plan for Astoria Audit s.r.o. Company" is focused on designing a new marketing plan for the Astoria Audit company. It would be a crucial factor for strategic decisions and the company managing. The thesis is divided into two parts. The first part describes necessary theoretical informations from literary sources used in the second part. Analytical part gives us an image of the company's current economic situation, and contains a new marketing plan proposal, which is based on the situational analysis. There are also recommendations that would result to achieve business goals in the second part.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 37124
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
macková_2014_dp.pdf 1.585Mb PDF View/Open
macková_2014_vp.pdf 622.5Kb PDF View/Open
macková_2014_op.pdf 653.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account