Marketingový plán společnosti Astoria Audit s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Skřebská, Leona
|
|
dc.contributor.author |
Macková, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:19:12Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:19:12Z |
|
dc.date.issued |
2014-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30624
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce na téma "Marketingový plán společnosti Astoria Audit s.r.o." se soustředí na vypracování nového marketingového plánu pro společnost Astoria Audit, který bude klíčovým prvkem pro strategická rozhodování a řízení této společnosti. Práce je rozdělena do dvou částí. První část popisuje nezbytné teoretické informace z literárních zdrojů, které jsou pak využity v části analytické. Analytická část umožňuje náhled na současnou situaci hospodaření podniku a na základě situační analýzy je zpracován návrh nového marketingového plánu, jehož součástí jsou i doporučení, která povedou k dosažení podnikových cílů. |
|
dc.format |
75 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
analýza vnějšího prostředí
|
cs |
dc.subject |
analýza vnitřního prostředí
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingové cíle
|
cs |
dc.subject |
Marketing plan
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
analysis of external company envitronment
|
en |
dc.subject |
analysis of internal company envitronment
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
marketing goals
|
en |
dc.title |
Marketingový plán společnosti Astoria Audit s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Marketing Plan for Company Astoria Audit s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2014-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis titled "Marketing Plan for Astoria Audit s.r.o. Company" is focused on designing a new marketing plan for the Astoria Audit company. It would be a crucial factor for strategic decisions and the company managing. The thesis is divided into two parts. The first part describes necessary theoretical informations from literary sources used in the second part. Analytical part gives us an image of the company's current economic situation, and contains a new marketing plan proposal, which is based on the situational analysis. There are also recommendations that would result to achieve business goals in the second part. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37124
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account