dc.contributor.advisor |
Němcová, Jaroslava
|
|
dc.contributor.author |
Krajčová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:19:10Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:19:10Z |
|
dc.date.issued |
2014-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30619
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je věnována komunikačnímu plánu projektu max32 společnosti CREAM Real Estate, s.r.o. V teoretické části je popisována marketingová komunikace a teoretický základ pro sestavení marketingového komunikačního plánu. V praktické části je zhodnocena současná situace společnosti včetně projektu max32, analýza vnějšího a vnitřního prostředí, SWOT analýza i konkurenční postavení projektu max32 na trhu spotřebitelském a průmyslovém. Nezbytnou součástí praktické části jsou návrhy pro zefektivnění komunikačních aktivit projektu max32 včetně porovnání s dosavadní komunikací. V závěru práce je sestaven časový plán a rozpočet komunikačních aktivit. |
|
dc.format |
74 s. (105 152 zn.), 2 s. př. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
projekt max32
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
analýza SWOT
|
cs |
dc.subject |
spotřebitelský a průmyslový trh
|
cs |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication Plan
|
en |
dc.subject |
Project max32
|
en |
dc.subject |
Porter's Analysis
|
en |
dc.subject |
Swot Analysis
|
en |
dc.subject |
Consumer and Industrial Market
|
en |
dc.title |
Komunikační plán projektu max32 |
|
dc.title.alternative |
Communication Plan of Project max32 |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Světlíková, Irena |
|
dc.date.accepted |
2014-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with The communication plan of the project max32, which is conducted by the company Cream Real Estate, Ltd. The first theoretical part is focused on marketing communication and secondary data targeted at creation of a marketing communication plan. The second practical part is focused on the assessment of the current company's situation including the position of the project max32, the analysis of the external and internal environment, the Swot analysis and also on the competitive position of the project max32 on the consumer and industrial market. An essential part of the practical part are proposals for more effective communications activities of the project max32 including the comparison with the up to now communication. The conclusion deals with the compilation of the schedule and the budget of communications activities. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37119
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|