Marketingový komunikační plán k projektu Otevřené inovace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kamenčák, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Kostka, David
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:19:09Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:19:09Z |
|
dc.date.issued |
2014-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30617
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je navržení marketingového komunikačního plánu k projektu Otevřené inovace. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska vztahující se k tématu práce. Obsahem praktické části je nejprve představení společnosti - provozovatele projektu a poté projekt samotný. Dále budou zpracovány analýzy vnějšího a vnitřního prostředí a navržen marketingový komunikační plán včetně rozpočtu a časového harmonogramu. Nakonec bude vypracován návrh na měření efektivnosti jednotlivých nástrojů komunikace. |
|
dc.format |
72 s. (90 285 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
Otevřené inovace
|
cs |
dc.subject |
Marketing communications
|
en |
dc.subject |
communications plan
|
en |
dc.subject |
communications mix
|
en |
dc.subject |
Open Innovation
|
en |
dc.title |
Marketingový komunikační plán k projektu Otevřené inovace |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication Plan for "Otevřené Inovace" Project |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2014-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is to create the marketing communications plan for the Open Innovation project. The bachelor thesis is divided into the theoretical part and the practical part. The theoretical bases related to the thesis theme are described in the theoretical part. The practical part of the thesis is focused on presenting the company - project operator and also the project itself. Furthermore, there are elaborated analyses of the external and internal environment and is created the marketing communications plan including the budget and the time schedule, too. Finally, there is specified the suggestion for measuring the efficiency of the communication tools. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37117
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account