Analýza lidských zdrojů a firemní kultury
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Těšina, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Grossmannová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:19:07Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:19:07Z |
|
dc.date.issued |
2014-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30610
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se bude zabývat analýzou lidských zdrojů a firemní kultury konkrétní organizace. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části budou vymezeny základní pojmy a definice např.co jsou to lidské zdroje, firemní kultura či marketingový výzkum, od kterých se budou odvíjet jednotlivé kapitoly s nimi související. V praktické části bude nejprve charakterizována společnost, ve které byla bakalářská práce zpracována. Pak budou charakterizovány některé personální činnosti. Konec této části bude věnován vyhodnocení dotazníkového šetření, závěrům a doporučení z nich vyplývajících |
|
dc.format |
58 s. (83 266 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
lidské zdroje
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
human resources
|
en |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
quetionnaire
|
en |
dc.title |
Analýza lidských zdrojů a firemní kultury |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Human Resources and Corporate Culture |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2014-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis will dea lwith the analysis of human resources and corporate culture of a particular organization. Thesisis dividend into theoretical and practical part. In the theoretical part will be defined the basic terms and definitions such as what are the human resources, corporate culture and marketing research, from which will depend on the individual charter related. In the practical part will be characterized firm in which the thesis was processed. Then will be characterized some of human resource functions. The end of this part will be dedicated to the evaluation of the survey, conclusions and recommendations. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37110
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account