Analýza lidských zdrojů a firemní kultury

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza lidských zdrojů a firemní kultury

Show simple item record

dc.contributor.advisor Těšina, Jiří
dc.contributor.author Grossmannová, Jana
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:19:07Z
dc.date.available 2015-03-08T21:19:07Z
dc.date.issued 2014-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30610
dc.description.abstract Bakalářská práce se bude zabývat analýzou lidských zdrojů a firemní kultury konkrétní organizace. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části budou vymezeny základní pojmy a definice např.co jsou to lidské zdroje, firemní kultura či marketingový výzkum, od kterých se budou odvíjet jednotlivé kapitoly s nimi související. V praktické části bude nejprve charakterizována společnost, ve které byla bakalářská práce zpracována. Pak budou charakterizovány některé personální činnosti. Konec této části bude věnován vyhodnocení dotazníkového šetření, závěrům a doporučení z nich vyplývajících
dc.format 58 s. (83 266 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject lidské zdroje cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject motivace cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject human resources en
dc.subject corporate culture en
dc.subject marketing research en
dc.subject motivation en
dc.subject quetionnaire en
dc.title Analýza lidských zdrojů a firemní kultury
dc.title.alternative The Analysis of Human Resources and Corporate Culture
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2014-06-02
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis will dea lwith the analysis of human resources and corporate culture of a particular organization. Thesisis dividend into theoretical and practical part. In the theoretical part will be defined the basic terms and definitions such as what are the human resources, corporate culture and marketing research, from which will depend on the individual charter related. In the practical part will be characterized firm in which the thesis was processed. Then will be characterized some of human resource functions. The end of this part will be dedicated to the evaluation of the survey, conclusions and recommendations.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 37110
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
grossmannová_2014_dp.pdf 1.077Mb PDF View/Open
grossmannová_2014_vp.pdf 576.6Kb PDF View/Open
grossmannová_2014_op.pdf 771.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account