Nové trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění ve firmě Česká Zbrojovka
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Sedlačík, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Chovancová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:19:04Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:19:04Z |
|
dc.date.issued |
2014-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30603
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zefektivnění marketingové komunikace se zákazníky České zbrojovky. V teoretické části jsou vysvětlené literární díla a zdroje spojené s marketingovou komunikací a charakteristiky nových marketingových trendů. Praktická část je založena na představení firmy a zhodnocení komunikačního plánu, který zde byl uplatněn. Cílem práce bude vytvořit kombinaci komunikačních nástrojů, které pomohou zefektivnit dosud fungující komunikaci. Závěr bude tvořen hodnocením, doporučením nových vhodných nástrojů při propagaci a vytvořením nového komunikačního plánu. |
|
dc.format |
74 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový trend
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
efektivita
|
cs |
dc.subject |
on-line marketing
|
cs |
dc.subject |
The communication plan
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
marketing trend
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
efficiency
|
en |
dc.subject |
on-line marketing
|
en |
dc.title |
Nové trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění ve firmě Česká Zbrojovka |
|
dc.title.alternative |
New Trends in Marketing Communications and their Application in the Company Česká zbrojovka |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2014-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on streamlining marketing communications with customers of Česká zbrojovka. In the theoretical section explains the literary works and resources related to marketing communications, and characteristics of new marketing trends. The practical part is based on the performance of the company and the evaluation of the communication plan, which has been applied here. The aim of the work is to create a mix of communication tools that help streamline efficient communication. The conclusion will consist of evaluating, recommending a suitable new tool in promoting and creating a new communication plan. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37097
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account