Nové trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění ve firmě Česká Zbrojovka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nové trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění ve firmě Česká Zbrojovka

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sedlačík, Jiří
dc.contributor.author Chovancová, Veronika
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:19:04Z
dc.date.available 2015-03-08T21:19:04Z
dc.date.issued 2014-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30603
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na zefektivnění marketingové komunikace se zákazníky České zbrojovky. V teoretické části jsou vysvětlené literární díla a zdroje spojené s marketingovou komunikací a charakteristiky nových marketingových trendů. Praktická část je založena na představení firmy a zhodnocení komunikačního plánu, který zde byl uplatněn. Cílem práce bude vytvořit kombinaci komunikačních nástrojů, které pomohou zefektivnit dosud fungující komunikaci. Závěr bude tvořen hodnocením, doporučením nových vhodných nástrojů při propagaci a vytvořením nového komunikačního plánu.
dc.format 74 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikační plán cs
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject analýza cs
dc.subject marketingový trend cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject efektivita cs
dc.subject on-line marketing cs
dc.subject The communication plan en
dc.subject marketing communications en
dc.subject analysis en
dc.subject marketing trend en
dc.subject communication mix en
dc.subject efficiency en
dc.subject on-line marketing en
dc.title Nové trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění ve firmě Česká Zbrojovka
dc.title.alternative New Trends in Marketing Communications and their Application in the Company Česká zbrojovka
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2014-05-28
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on streamlining marketing communications with customers of Česká zbrojovka. In the theoretical section explains the literary works and resources related to marketing communications, and characteristics of new marketing trends. The practical part is based on the performance of the company and the evaluation of the communication plan, which has been applied here. The aim of the work is to create a mix of communication tools that help streamline efficient communication. The conclusion will consist of evaluating, recommending a suitable new tool in promoting and creating a new communication plan.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 37097
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
chovancová_2014_dp.pdf 1.632Mb PDF View/Open
chovancová_2014_vp.pdf 532.4Kb PDF View/Open
chovancová_2014_op.pdf 732.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account