Komunikační plán společnosti HPR kámen, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Zábranský, Rostislav
|
|
dc.contributor.author |
Hubáčková, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:19:04Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:19:04Z |
|
dc.date.issued |
2014-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30602
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvoření nového komunikačního plánu pro společnost HPR kámen, s.r.o. Společnost se zabývá zpracováním kamene pro stavební a pomníkovou činnost. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se skládá z popisu důležitých pojmů marketingové komunikace a komunikačního plánu. Část praktická obsahuje charakteristiku společnosti, analýzu situace ve společnosti, popis současných komunikačních aktivit, nový komunikační plán včetně harmonogramu a rozpočtu. Poslední částí je návrh na měření efektivity nového komunikačního plánu. |
|
dc.format |
69 s. (100 110 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační proces
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication process
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication plan
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.title |
Komunikační plán společnosti HPR kámen, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Communication Plan of the Company HPR kámen, s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2014-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of this bachelor's thesis is creation of the new communication mix for the HPR kámen, s.r.o. company. The company is focused on processing stone for building and memorial activities. The thesis is devided into theoretical and practical part. The theoretical part consists of a description of the important concepts of marketing communication and communication plan. The practical part contains the characteristics of the company, analysis of the situation in the company, the description of current communication activities, new communication plan including a timetable and budget. The last part of the proposal is to measure the effectiveness of new communications plan. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37096
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account