Návrh na zdokonalení nástrojů komunikace internetového obchodu Patro.cz
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Fuksová, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Glejdurová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:19:01Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:19:01Z |
|
dc.date.issued |
2014-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30594
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o nástrojích internetového marketingu a jejich aplikací na internetový obchod. Cílem je zdokonalení nástrojů komunikace internetového obchodu Patro.cz. Teoretická část je věnována základním pojmům internetového marketingu a analýze prostředí. Poté jsou charakterizovány jednotlivé nástroje internetového marketingu. V analytické části je představen e-shop Patro.cz. Následně je zanalyzováno prostředí webu a poté jsou zhodnoceny využívané nástroje e-shopu. V závěru této části jsou navržena doporučení pro efektivní využití nástrojů internetového marketingu. |
|
dc.format |
78 s. (122 459 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Internetový obchod
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
webová stránka
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
Online store
|
en |
dc.subject |
Internet marketing
|
en |
dc.subject |
E-shop
|
en |
dc.subject |
Website
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Internet
|
en |
dc.title |
Návrh na zdokonalení nástrojů komunikace internetového obchodu Patro.cz |
|
dc.title.alternative |
The Proposal to Improve the Communication Tools of the Online Store Patro.cz |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Světlíková, Irena |
|
dc.date.accepted |
2014-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis discusses Internet marketing tools and their possible usage on the online store. The main goal is to improve the communication tools of the online store Patro.cz. The theoretical part focuses on the basic concepts of internet marketing and environmental analysis. Last but not least, there are different internet marketing tools described in the thesis. In analytical part is introduced e-shop Patro.cz. Subsequently, website is analyzed and used tools of e-shop are evaluated. At the end of thesis, there are effective usages of internet marketing tools advised. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37088
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account