Návrh na zdokonalení nástrojů komunikace internetového obchodu Patro.cz

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh na zdokonalení nástrojů komunikace internetového obchodu Patro.cz

Show simple item record

dc.contributor.advisor Fuksová, Petra
dc.contributor.author Glejdurová, Lucie
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:19:01Z
dc.date.available 2015-03-08T21:19:01Z
dc.date.issued 2014-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30594
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o nástrojích internetového marketingu a jejich aplikací na internetový obchod. Cílem je zdokonalení nástrojů komunikace internetového obchodu Patro.cz. Teoretická část je věnována základním pojmům internetového marketingu a analýze prostředí. Poté jsou charakterizovány jednotlivé nástroje internetového marketingu. V analytické části je představen e-shop Patro.cz. Následně je zanalyzováno prostředí webu a poté jsou zhodnoceny využívané nástroje e-shopu. V závěru této části jsou navržena doporučení pro efektivní využití nástrojů internetového marketingu.
dc.format 78 s. (122 459 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Internetový obchod cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject webová stránka cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject internet cs
dc.subject Online store en
dc.subject Internet marketing en
dc.subject E-shop en
dc.subject Website en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Internet en
dc.title Návrh na zdokonalení nástrojů komunikace internetového obchodu Patro.cz
dc.title.alternative The Proposal to Improve the Communication Tools of the Online Store Patro.cz
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Světlíková, Irena
dc.date.accepted 2014-05-27
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis discusses Internet marketing tools and their possible usage on the online store. The main goal is to improve the communication tools of the online store Patro.cz. The theoretical part focuses on the basic concepts of internet marketing and environmental analysis. Last but not least, there are different internet marketing tools described in the thesis. In analytical part is introduced e-shop Patro.cz. Subsequently, website is analyzed and used tools of e-shop are evaluated. At the end of thesis, there are effective usages of internet marketing tools advised.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 37088
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
glejdurová_2014_dp.pdf 2.720Mb PDF View/Open
glejdurová_2014_vp.pdf 673.3Kb PDF View/Open
glejdurová_2014_op.pdf 714.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account