Inovace propagace na OA Tomáše Bati a VOŠE Zlín
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubíčková, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Černobila, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:59Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:59Z |
|
dc.date.issued |
2014-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30586
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá oblastí propagace ve školském zařízení Obchodní akademie Tomáše Bati a Vyšší odborné školy ekonomické Zlín. Jedním z úkolů teoretické části je objasnit současnou situaci panující v českém školství. Rozebrána je i důležitost využití marketingu ve školách, přínos a role marketingové komunikace a komunikačního mixu neziskových organizací, jako prostředků při kontaktu s veřejností. Praktická část je zaměřena na seznámení se s organizací, analyzování stávajících forem marketingové komunikace a základní profilaci cílových skupin. Součástí dané oblasti je i SWOT analýza a v navazující kapitole jsou rozebrány jednotlivé prvky stávajícího komunikačního mixu. Cílem práce je poskytnutí návrhu pro inovaci současné propagace, změnu a rozšíření portfolia současných komunikačních aktivit školy ve vztahu vytvoření si konkurenční výhody. V konečném závěru je organizaci doporučen směr z hlediska marketingu, komunikace a propagace, kterým by se škola měla ubírat v budoucnu. |
|
dc.format |
102 s. (142 239 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Propagace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Promotion
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Inovace propagace na OA Tomáše Bati a VOŠE Zlín |
|
dc.title.alternative |
Innovation of Promotion at Tomas Bata Business Academy and Higher Professional School of Business Zlin |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2014-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis deals with area of promotion at educational institution of Tomas Bata Business Academy and Higher Professional School of Business in Zlin. One aim of the theoretical part is to clarify current situation in which the Czech educational system is. It analyses the importance of using marketing at schools, the contribution and the role of marketing communication and communication mix of non-profitable organizations, as an instrument to be in contact with public. The practical part is focused on the introduction of organization, analysing current forms of marketing communication and the basic description of target groups. In addition, this part contains the SWOT analysis and in the following chapter are single elements of contemporary communication mix analysed. The target of this work is to provide the proposal for innovation of current promotion, the modification and extension of actual portfolio of communication activities in order to make competitive advantage. In conclusion there is recommended direction from the point of view of marketing, communication and promotion, which should the school, follow in future. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37079
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account