Analýza marketingového mixu služeb OREA Hotelu Atrium Otrokovice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu služeb OREA Hotelu Atrium Otrokovice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bršlíková, Veronika
dc.contributor.author Bršlíková, Andrea
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:57Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:57Z
dc.date.issued 2014-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30582
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu služeb OREA Hotelu Atrium Otrokovice. Hlavním cílem práce je provést analýzu marketingového mixu služeb v hotelu, vyhodnotit současný stav jednotlivých nástrojů a na základě zjištěných skutečností navrhnout doporučení na zlepšení marketingového mixu služeb v OREA Hotelu Atrium. V teoretické části jsou zpracovány základní pojmy týkající se marketingu se zaměřením na marketingový mix služeb. V úvodu praktické části je charakterizována společnost OREA Hotel Atrium. Následně je provedena analýza marketingového mixu služeb hotelu, která se skládá z popisu jednotlivých nástrojů mixu, jež hotel používá a marketingový průzkum. Dále je sestavena SWOT analýza hotelu. Na závěr jsou uvedeny návrhy na zlepšení marketingového mixu služeb hotelu.
dc.format 86 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Služba cs
dc.subject marketingový mix služeb cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject hotelový marketing cs
dc.subject Service en
dc.subject marketing mix of service en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject hotel marketing en
dc.title Analýza marketingového mixu služeb OREA Hotelu Atrium Otrokovice
dc.title.alternative The Analysis of Marketing Mix of Services of OREA Hotel Atrium Otrokovice
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Krenar, Petr
dc.date.accepted 2014-05-26
dc.description.abstract-translated Bachelor work is targeted to analysis of marketing mix of services of OREA Hotel Atrium Otrokovice. The main aim of work is analyze marketing mix of services in hotel, evaluate an existing situation of each marketing tools and on the basis of the findings to propose recommendations to improve the marketing mix of services in OREA Hotel Atrium. In the theoretical part are processed basic concepts about marketing with focus on marketing mix of services. At the beginning of the practical part there is characterized company OREA Hotel Atrium. This is followed by an analysis of marketing mix of services of hotel, which consists of description of each tools of marketing mix that hotel uses and marketing research. Next there is SWOT analysis of hotel. At the end of work there are introduced proposals to improve marketing mix of services in hotel.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 37075
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
bršlíková_2014_dp.pdf 4.758Mb PDF View/Open
bršlíková_2014_vp.pdf 702.1Kb PDF View/Open
bršlíková_2014_op.pdf 616.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account