Analýza marketingového mixu služeb OREA Hotelu Atrium Otrokovice
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bršlíková, Veronika
|
|
dc.contributor.author |
Bršlíková, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:57Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:57Z |
|
dc.date.issued |
2014-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30582
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu služeb OREA Hotelu Atrium Otrokovice. Hlavním cílem práce je provést analýzu marketingového mixu služeb v hotelu, vyhodnotit současný stav jednotlivých nástrojů a na základě zjištěných skutečností navrhnout doporučení na zlepšení marketingového mixu služeb v OREA Hotelu Atrium. V teoretické části jsou zpracovány základní pojmy týkající se marketingu se zaměřením na marketingový mix služeb. V úvodu praktické části je charakterizována společnost OREA Hotel Atrium. Následně je provedena analýza marketingového mixu služeb hotelu, která se skládá z popisu jednotlivých nástrojů mixu, jež hotel používá a marketingový průzkum. Dále je sestavena SWOT analýza hotelu. Na závěr jsou uvedeny návrhy na zlepšení marketingového mixu služeb hotelu. |
|
dc.format |
86 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Služba
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix služeb
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
hotelový marketing
|
cs |
dc.subject |
Service
|
en |
dc.subject |
marketing mix of service
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
hotel marketing
|
en |
dc.title |
Analýza marketingového mixu služeb OREA Hotelu Atrium Otrokovice |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Marketing Mix of Services of OREA Hotel Atrium Otrokovice |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Krenar, Petr |
|
dc.date.accepted |
2014-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor work is targeted to analysis of marketing mix of services of OREA Hotel Atrium Otrokovice. The main aim of work is analyze marketing mix of services in hotel, evaluate an existing situation of each marketing tools and on the basis of the findings to propose recommendations to improve the marketing mix of services in OREA Hotel Atrium. In the theoretical part are processed basic concepts about marketing with focus on marketing mix of services. At the beginning of the practical part there is characterized company OREA Hotel Atrium. This is followed by an analysis of marketing mix of services of hotel, which consists of description of each tools of marketing mix that hotel uses and marketing research. Next there is SWOT analysis of hotel. At the end of work there are introduced proposals to improve marketing mix of services in hotel. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37075
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account