Marketingová komunikace Galerie Středočeského kraje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace Galerie Středočeského kraje

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Mrázková, Marie
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:44Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:44Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30537
dc.description.abstract Tématem diplomové práce je marketingová komunikace Galerie Středočeského kraje. Teoretická část se zaměřuje na marketing a marketingovou komunikaci v oblasti kultury, praktická část se týká aplikace teoretických poznatků na příkladu Galerie Středočeského kraje. Analytická část se soustředí na analýzu současného stavu galerie, její image a marketingových nástrojů, které využívá. Na výsledky analytické části navazuje projektová část, zabývající se návrhem projektu marketingové komunikace a také návrhy možných zlepšení v oblasti marketingu celkově.
dc.format 90
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject image cs
dc.subject marketing kultury cs
dc.subject muzeum cs
dc.subject galerie cs
dc.subject marketing communications en
dc.subject marketing en
dc.subject image en
dc.subject arts marketing en
dc.subject museum en
dc.subject gallery en
dc.title Marketingová komunikace Galerie Středočeského kraje
dc.title.alternative Marketing Communication of the Gallery of the Central Bohemian Region
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2014-05-20
dc.description.abstract-translated The topic of the diploma thesis is Marketing Communication in the Gallery of Central Bohemian Region. Theoretic part is objected on marketing and marketing communication in culture, practical part deals with application theoretical knowledge on the Gallery of the Central Bohemia. Analytical part is focused on situation analysis, image of gallery and marketing communication. Project part deals with the findings of analytical part. Project proposes a communication campaign and also includes sets of proposal in marketing in general.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 37022
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-18


Files in this item

Files Size Format View
mrázková_2014_dp.pdf 3.693Mb PDF View/Open
mrázková_2014_vp.doc 152Kb Microsoft Word View/Open
mrázková_2014_op.doc 205.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account