[NEOBHÁJENO] Marketing sportovní organizace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Schwarz, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:43Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:43Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30533
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro malou sportovní organizaci, spolek Jezdinakole.cz. Cílem navrhovaného komunikačního mixu je oslovit co nejširší spektrum osob, které by se mohly stát uživateli spolkem nabízených služeb nebo by se na činnosti spolku mohly aktivně podílet jako jeho členové. Součástí práce je kvalitativní výzkum mapující dosavadní marketingové aktivity a kvalitativní výzkum zaměřený na identifikaci nejefektivnější formy komunikačního mixu a ověření výzkumné otázky, že nejefektivnějším nástrojem marketingové komunikace pro oslovení široké veřejnosti je "ústní sdělení, doporučení od známého". |
|
dc.format |
52 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sportovní organizace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
děti a mládež
|
cs |
dc.subject |
sports organization
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
children and youth
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Marketing sportovní organizace |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Marketing of a Sports Organization |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Weberová, Dagmar |
|
dc.date.accepted |
2014-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis deal with suggestion of communication mix for small sport's organi-zation called Jezdinakole.cz. Point of this proposed communication mix is address as much people as its possible so they can become users of this association or at least they should be in this association as an active members. Part of this work is qualitative research which is mapping an existing marketing's activities and qualitative research focused on identificati-on the most effective form of communication mix and next part of this work is also verifi-cation of researchers question which means that most effective tool of marketing communication for address general public is "Word of mouth communication". |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
37007
|
|
utb.result.grade |
F |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account