dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Pelikánová, Vendula
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:39Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:39Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30521
|
|
dc.description.abstract |
Každá společnost musí čelit mnoha sociálním problémům. Jejich podoby jsou různé a s postupem času se mění. Mezi nejběžnější patří chudoba, rasová nesnášenlivost, konzumace návykových látek. V dnešní době však přicházejí jevy, které by se dříve do sociální problematiky neřadily. Tímto problém je obezita! Nadváha a obezita se stále častěji začínají projevovat jako sociální neduh. Obezita víc a víc postihuje už děti, a to nejen tím, že způsobuje otylost, ale především zapříčiňuje zdravotní potíže. Práce se proto bude zaměřovat na obezitu u dětí. Teoretická část práce se bude podrobněji věnovat sociálnímu marketingu a sociální reklamě. V praktické části bude proveden kvantitativní výzkum v podobě dotazníků a jeho následné ověření na kvalitativních rozhovorech s rodiči dětí. Na základě výsledků a poznatků provedené analýzy a výzkumu bude projektová část věnována návrhu komunikační strategie a konkrétní kampaně na pomoc v boji s dětskou obezitou. Cílem tohoto oddílu diplomové práce bude poukázat na obezitu jako na závažný zdravotní problém, kterému je potřeba čelit. Celkově by tato práce mohla sloužit jako návrh kampaně pro Ministerstvo zdravotnictví, zdravotní pojišťovny nebo jiné neziskové organizace zabývající se zdravím obyvatel. |
|
dc.format |
116 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
dětská obezita
|
cs |
dc.subject |
nadváha
|
cs |
dc.subject |
etika
|
cs |
dc.subject |
apel
|
cs |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
social advertising
|
en |
dc.subject |
childhood obesity
|
en |
dc.subject |
overweight
|
en |
dc.subject |
ethics
|
en |
dc.subject |
appeal
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie prevence dětské obezity |
|
dc.title.alternative |
Communication Strategy for the Prevention of Child Obesity |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2014-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
Every society has to face many social problems. These problems are changing over time. Common problems of society are poverty, racial intolerance, and addiction to drugs. Nowadays, however, phenomena that we previously did not consider a social problem, comes up. Overweight and obesity are increasingly being felt as a social affliction. Because this problem affects more and more of the kids, and not only that it causes obesity, but also causes health problems. This work will be focused on children obesity. In the theoretical part, I would like to further pursue social advertising and social marketing. The practical part will include quantitative questionnaire and qualitative research with parents of kindergarten's children. Based on the results and findings of the analysis and research, will be designed a communication strategy and the specific campaign to help combat childhood obesity. The aim of this section of my thesis will highlight obesity as a serious health problem that needs to face. Overall, this work could serve as a campaign proposal for the Ministry of Health, health insurance companies or other non-profit organizations concerned with the health of the population. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36991
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-18 |
|