dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Mrázková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:39Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:39Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30520
|
|
dc.description.abstract |
Téma diplomové práce se zaměřuje na propojení dvou zajímavých oblastí. Jedná se o marketing a fitness centra. Cílem je navrhnout marketingová opatření pro skupinové cvičení Alpinning ve vybraném zlínském fitness centru, která by vedla k celkovému zvýšení návštěvnosti a spokojenosti. Teoretická část poskytuje nezbytnou základnu a vymezení pojmů, což je zásadní pro uchopení tématu. V praktické části jsou uvedeni klíčoví konkurenti, kteří jsou podrobeni konkurenční analýze. Následuje zpracování mapy tržního bojiště, rozbor předmětu komunikace jednotlivých subjektů a marketingový průzkum. V závěrečné části jsou navrženy akční plány, které by měly při jejich aplikaci vést k dosažení cíle. Tento koncept je uveden s finanční i časovou náročností. |
|
dc.format |
100 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
alpinning
|
cs |
dc.subject |
konkurenční analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketing sportovních zařízení
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
alpinning
|
en |
dc.subject |
competitive analysis
|
en |
dc.subject |
marketing of services
|
en |
dc.subject |
marketing of sports institutions
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.title |
Návrh efektivních marketingových aktivit pro skupinové cvičení Alpinning ve fitness centru Zlín |
|
dc.title.alternative |
Proposed Effective Marketing Activities for the Alpinning Group Exercise at the Zlín Fitness Centre |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Harantová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2014-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of diploma thesis deals with two interesting areas, marketing and fitness centres. The goal is to invent a particular marketing plan for Alpinning group exercise in the fitness center in Zlin. This should leads to the higher amout of clients and to improve their satisfaction with the service as well. The theoretical part provides really important base and some expressions for the whole topic. The second part brings the list of direct competitors, after that it is possible to see a competitive analysis. This section also deals with the map of competitive area, with the communication topics analysis and marketing research. Finally, there is a specific plan that should fulfill the goal with the budget and time analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36990
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-16 |
|