Podnikatelský záměr nové prodejny
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Mikešová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:38Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:38Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30519
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se bude zabývat konstrukcí podnikatelského záměru nové prodejny, přičemž bude zaměřena zejména na tvorbu jejího marketingového mixu. Činnost prodejny bude spočívat v prodeji čerstvých zeleninových a ovocných šťáv a čerstvých ořechových nápojů vyrobených z prvotních a čerstvých surovin, které nejsou nijak chemicky, ani tepelně upravovány. Teoretická část bude objasňovat pojmy týkající se dané problematiky. V praktické části bude nejprve provedena analýza sekundárních zdrojů, ze které bude vycházet Porterova analýza pěti sil a SWOT analýza rozšířená o kauzální přístup. Součástí praktické části bude také pretest ořechových nápojů ve formě polostrukturovaného rozhovoru. Projektová část bude vycházet z částí předchozích a její cíl bude spočívat v konkrétním návrhu podnikatelského záměru nové prodejny se zaměřením na marketingový mix včetně mixu komunikačního, přičemž součástí bude i nastínění rizik projektu. |
|
dc.format |
103 s. (150 327 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
strategický marketing
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterův pětifaktorový model
|
cs |
dc.subject |
pretest produktu
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
Marketing of services
|
en |
dc.subject |
strategic marketing
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Porter´s five forces model
|
en |
dc.subject |
pretest of product
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.title |
Podnikatelský záměr nové prodejny |
|
dc.title.alternative |
Business Plan for a New Store |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2014-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis will deal with the construction of the business plan of new store and will be focused on the creation of the marketing mix. The activity of new stole will consist of selling fresh fruit and vegetable juices and fresh nut milks made from raw and fresh ingredients which aren´t chemically or thermally treated. The theoretical part will explain concepts relating to the certain problems. The practical part will deal with the analysis of secondary sources from which will be based on Porter's five forces analysis and SWOT analysis augmented by causal approach. The pretest of nut milks in the form of semi-strucured interview will also be the part of the practical section. Project part will be based on the previous sections and its aim will be to draft a concrete business plan of new store with a focus on marketing mix with communication mix. This part will also outline the project risks. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36989
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account