Podnikatelský záměr nové prodejny

DSpace Repository

Language: English čeština 

Podnikatelský záměr nové prodejny

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Mikešová, Barbora
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:38Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:38Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30519
dc.description.abstract Diplomová práce se bude zabývat konstrukcí podnikatelského záměru nové prodejny, přičemž bude zaměřena zejména na tvorbu jejího marketingového mixu. Činnost prodejny bude spočívat v prodeji čerstvých zeleninových a ovocných šťáv a čerstvých ořechových nápojů vyrobených z prvotních a čerstvých surovin, které nejsou nijak chemicky, ani tepelně upravovány. Teoretická část bude objasňovat pojmy týkající se dané problematiky. V praktické části bude nejprve provedena analýza sekundárních zdrojů, ze které bude vycházet Porterova analýza pěti sil a SWOT analýza rozšířená o kauzální přístup. Součástí praktické části bude také pretest ořechových nápojů ve formě polostrukturovaného rozhovoru. Projektová část bude vycházet z částí předchozích a její cíl bude spočívat v konkrétním návrhu podnikatelského záměru nové prodejny se zaměřením na marketingový mix včetně mixu komunikačního, přičemž součástí bude i nastínění rizik projektu.
dc.format 103 s. (150 327 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing služeb cs
dc.subject strategický marketing cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterův pětifaktorový model cs
dc.subject pretest produktu cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject Marketing of services en
dc.subject strategic marketing en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter´s five forces model en
dc.subject pretest of product en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.title Podnikatelský záměr nové prodejny
dc.title.alternative Business Plan for a New Store
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2014-05-20
dc.description.abstract-translated This thesis will deal with the construction of the business plan of new store and will be focused on the creation of the marketing mix. The activity of new stole will consist of selling fresh fruit and vegetable juices and fresh nut milks made from raw and fresh ingredients which aren´t chemically or thermally treated. The theoretical part will explain concepts relating to the certain problems. The practical part will deal with the analysis of secondary sources from which will be based on Porter's five forces analysis and SWOT analysis augmented by causal approach. The pretest of nut milks in the form of semi-strucured interview will also be the part of the practical section. Project part will be based on the previous sections and its aim will be to draft a concrete business plan of new store with a focus on marketing mix with communication mix. This part will also outline the project risks.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36989
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-14


Files in this item

Files Size Format View
mikešová_2014_dp.pdf 3.195Mb PDF View/Open
mikešová_2014_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open
mikešová_2014_op.doc 151Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account