Budování a řízení značky BU2R
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Koubková, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:36Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:36Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30512
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je přehledně definovat a analyzovat značku BU2R z pohledu mar-ketingových komunikací s cílem získané informace využít při tvorbě diplomového projektu. Teoretická část diplomové práce se zaměřuje na vytvoření znalostní základny pro praktic-kou a projektovou část práce. Především definuje klíčové pojmy jako je značka, cílová sku-pina a WOM. Praktická část diplomové práce aplikuje teoretické znalosti při definování a analyzování značky BU2R, její cílové skupiny a jednotlivých projektů. Součástí praktické části je analý-za konkurenčního prostředí značky Budweiser Budvar, se kterým je značka BU2R propo-jena produktově, a průzkum znalosti značky BU2R u cílové skupiny. Projektová část vychází z teoretických a praktických znalostí získaných v předchozích čás-tech diplomové práce a prezentuje možnost řešení zkoumaného problému ve formě návrhu nového projektu značky BU2R. |
|
dc.format |
135 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Archetypy
|
cs |
dc.subject |
BU2R
|
cs |
dc.subject |
Budweiser Budvar
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
Porterova pěti-faktorová analýza
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
průzkum
|
cs |
dc.subject |
skepticismus v reklamě
|
cs |
dc.subject |
WOM
|
cs |
dc.subject |
Advertising skepticism
|
en |
dc.subject |
archetypes
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
BU2R
|
en |
dc.subject |
Budweiser Budvar
|
en |
dc.subject |
Porter's Five Forces Analysis
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
promotional mix
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
WOM
|
en |
dc.title |
Budování a řízení značky BU2R |
|
dc.title.alternative |
Brand Building and Brand Management of BU2R |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kocourek, Josef |
|
dc.date.accepted |
2014-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The presented thesis aims to define and analyze BU2R brand from the marketing commu-nications perspective in order to use the acquried knowledge while creating a Master's the-sis project. The theoretical part focuses on establishing a knowledge base to be used in the applied and project section of the thesis. Particurarly it defines key terms such as brand, target group and WOM. Second part of the thesis applies acquired theoretical information to the process of defining and analyzing BU2R brand, its target group and each project. It includes a competitive environment analysis of Budweiser Budvar brand, a mother brand with which BU2R sha-res the same products, and a research of brand awareness among BU2R target group. The third and final part of the thesis results from theoretical and applied knowledge acqu-ried in the previous sections and presents a solution to the researched problem by creating a new project concept for BU2R brand. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36982
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account