Budování a řízení značky BU2R

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování a řízení značky BU2R

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Koubková, Barbora
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:36Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:36Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30512
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je přehledně definovat a analyzovat značku BU2R z pohledu mar-ketingových komunikací s cílem získané informace využít při tvorbě diplomového projektu. Teoretická část diplomové práce se zaměřuje na vytvoření znalostní základny pro praktic-kou a projektovou část práce. Především definuje klíčové pojmy jako je značka, cílová sku-pina a WOM. Praktická část diplomové práce aplikuje teoretické znalosti při definování a analyzování značky BU2R, její cílové skupiny a jednotlivých projektů. Součástí praktické části je analý-za konkurenčního prostředí značky Budweiser Budvar, se kterým je značka BU2R propo-jena produktově, a průzkum znalosti značky BU2R u cílové skupiny. Projektová část vychází z teoretických a praktických znalostí získaných v předchozích čás-tech diplomové práce a prezentuje možnost řešení zkoumaného problému ve formě návrhu nového projektu značky BU2R.
dc.format 135
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Archetypy cs
dc.subject BU2R cs
dc.subject Budweiser Budvar cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject Porterova pěti-faktorová analýza cs
dc.subject projekt cs
dc.subject průzkum cs
dc.subject skepticismus v reklamě cs
dc.subject WOM cs
dc.subject Advertising skepticism en
dc.subject archetypes en
dc.subject brand en
dc.subject BU2R en
dc.subject Budweiser Budvar en
dc.subject Porter's Five Forces Analysis en
dc.subject project en
dc.subject promotional mix en
dc.subject research en
dc.subject target group en
dc.subject WOM en
dc.title Budování a řízení značky BU2R
dc.title.alternative Brand Building and Brand Management of BU2R
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kocourek, Josef
dc.date.accepted 2014-05-20
dc.description.abstract-translated The presented thesis aims to define and analyze BU2R brand from the marketing commu-nications perspective in order to use the acquried knowledge while creating a Master's the-sis project. The theoretical part focuses on establishing a knowledge base to be used in the applied and project section of the thesis. Particurarly it defines key terms such as brand, target group and WOM. Second part of the thesis applies acquired theoretical information to the process of defining and analyzing BU2R brand, its target group and each project. It includes a competitive environment analysis of Budweiser Budvar brand, a mother brand with which BU2R sha-res the same products, and a research of brand awareness among BU2R target group. The third and final part of the thesis results from theoretical and applied knowledge acqu-ried in the previous sections and presents a solution to the researched problem by creating a new project concept for BU2R brand.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36982
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-16


Files in this item

Files Size Format View
koubková_2014_dp.pdf 3.101Mb PDF View/Open
koubková_2014_vp.doc 150Kb Microsoft Word View/Open
koubková_2014_op.doc 157Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account