Psychologické mechanismy rozhodovacího procesu při nákupu spotřebitele
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vysekalová, Jitka
|
|
dc.contributor.author |
Kalvach, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:35Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:35Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30510
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na téma psychologické mechanismy rozhodovacího procesu při nákupu spotřebitele. Teoretická část se zabývá především osobností spotřebitele, spotřebitelským chováním a rozhodovacím procesem a vlivům, které na něj působí. Praktická část se věnuje segmentu komunikačních technologií (mobilní telefony, notebooky), především značce Apple. V rámci průzkumné sondy je analyzována cílová skupina značky Apple kvantitativním výzkumem. Díky této analýze jsou zjištěny postoje spotřebitelů ke značce Apple a jejím konkurenčním značkám. Na základě zjištění je v projektové části navrţena konkrétní komunikace cílená na tuto cílovou skupinu. |
|
dc.format |
91 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Psychologické procesy
|
cs |
dc.subject |
osobnost
|
cs |
dc.subject |
emoce
|
cs |
dc.subject |
spotřebitel
|
cs |
dc.subject |
kupní rozhodovací proces
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
Psychological processes
|
en |
dc.subject |
personality
|
en |
dc.subject |
emotions
|
en |
dc.subject |
consumer purchase decision-making
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.title |
Psychologické mechanismy rozhodovacího procesu při nákupu spotřebitele |
|
dc.title.alternative |
Psychological Mechanisms of the Consumer Decision-Making Process |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2014-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on the psychological mechanisms of consumer's decision-making process. The theoretical part focuses primarily on the consumer individuality, consumer behavior and decision-making process and its influences acting on it. The practical part deals with the communication technologies segment (mostly mobile phones and laptops), especially of the Apple brand. By the exploration is analyzed the target group of Apple brand by quantitative research. With this analysis are identified attitudes of consumers towards Apple and its competitors. Based on the findings, is in the project part of thesis proposed specific communication targeted to that audience. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36980
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account