dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Chodurová, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:33Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:33Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30505
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je strukturovaná do tří hlavních částí: teoretické, praktické a projektové. V teoretické části jsou představena východiska k problematice neziskových organizací a public relations v neziskových organizacích se zaměřením na využívání komunikačních nástrojů. Stručně jsou představeny možnosti marketingového výzkumu a metodologie marketingového průzkumu, jehož výsledky jsou představeny v praktické části práce. Prak-tická část práce se zabývá analýzou současného stavu využití komunikačních nástrojů v neziskové organizaci Hnutí za aktivní mateřství a vyhodnocením provedeného průzkumu. Projektová část obsahuje návrh komunikační strategie Hnutí za aktivní mateřství, tak aby byly naplněny cíle práce, ke kterým patří zvýšení informovanosti těhotných žen o proble-matice těhotenství a přirozeného porodu, a zvýšení povědomí o existenci neziskové orga-nizace a jejích aktivitách. Návrhy jsou založeny na teoretických východiscích a analýze provedené v praktické části práce. |
|
dc.format |
110 s. (178 691 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
neziskové organizace
|
cs |
dc.subject |
nástroje public relations
|
cs |
dc.subject |
marketingový průzkum
|
cs |
dc.subject |
Hnutí za aktivní mateřství
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
non-profit organizations
|
en |
dc.subject |
public relation tools
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
The Active Motherhood Movement
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.title |
Public Relations v neziskové organizaci |
|
dc.title.alternative |
Public Relations of a Non-Profit Organization |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2014-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
Diploma thesis is divided into three parts: theoretical, practical and project. Theoretical part presents base of non-profit organizations and public relations for non-profit organizations, focused on use of communication tools. Possibilities of marketing research and methodology are briefly summarized in practical part of the thesis. Practical part deals with analysis of current use of communication tools in Hnutí za aktivní mateřství (The Active Motherhood Movement) to fulfil goals of the thesis: to increase of knowledge about preg-nancy and natural birth in the group of pregnant women, and to increase awareness of non-profit organization and its activities. Project is based on theoretical basis and analysis in practical part. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36974
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-18 |
|