Public Relations v neziskové organizaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Public Relations v neziskové organizaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Chodurová, Ivana
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:33Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:33Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30505
dc.description.abstract Diplomová práce je strukturovaná do tří hlavních částí: teoretické, praktické a projektové. V teoretické části jsou představena východiska k problematice neziskových organizací a public relations v neziskových organizacích se zaměřením na využívání komunikačních nástrojů. Stručně jsou představeny možnosti marketingového výzkumu a metodologie marketingového průzkumu, jehož výsledky jsou představeny v praktické části práce. Prak-tická část práce se zabývá analýzou současného stavu využití komunikačních nástrojů v neziskové organizaci Hnutí za aktivní mateřství a vyhodnocením provedeného průzkumu. Projektová část obsahuje návrh komunikační strategie Hnutí za aktivní mateřství, tak aby byly naplněny cíle práce, ke kterým patří zvýšení informovanosti těhotných žen o proble-matice těhotenství a přirozeného porodu, a zvýšení povědomí o existenci neziskové orga-nizace a jejích aktivitách. Návrhy jsou založeny na teoretických východiscích a analýze provedené v praktické části práce.
dc.format 110 s. (178 691 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject public relations cs
dc.subject neziskové organizace cs
dc.subject nástroje public relations cs
dc.subject marketingový průzkum cs
dc.subject Hnutí za aktivní mateřství cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject public relations en
dc.subject non-profit organizations en
dc.subject public relation tools en
dc.subject marketing research en
dc.subject The Active Motherhood Movement en
dc.subject communication strategy en
dc.title Public Relations v neziskové organizaci
dc.title.alternative Public Relations of a Non-Profit Organization
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2014-05-19
dc.description.abstract-translated Diploma thesis is divided into three parts: theoretical, practical and project. Theoretical part presents base of non-profit organizations and public relations for non-profit organizations, focused on use of communication tools. Possibilities of marketing research and methodology are briefly summarized in practical part of the thesis. Practical part deals with analysis of current use of communication tools in Hnutí za aktivní mateřství (The Active Motherhood Movement) to fulfil goals of the thesis: to increase of knowledge about preg-nancy and natural birth in the group of pregnant women, and to increase awareness of non-profit organization and its activities. Project is based on theoretical basis and analysis in practical part.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36974
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-18


Files in this item

Files Size Format View
chodurová_2014_dp.pdf 3.103Mb PDF View/Open
chodurová_2014_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open
chodurová_2014_op.doc 153Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account