Multi level marketing
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Fleissigová, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:32Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:32Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30502
|
|
dc.description.abstract |
Tématem teto diplomové práce je Multi level marketing a hlavním cílem práce je odhalit vnímání multi level marketingu českou populací. Práce se nejdříve soustředí na přímý prodej, jako součást marketingového mixu. Zabývá se též historií přímého prodeje a jeho výhodami se zmínkou fungování přímého prodeje na území České republiky. Svou pozornost práce věnuje i nákupnímu chování a osobnosti prodejce i zákazníka. Popisuje vznik a podmínky multilevel marketingu a především jeho historii. Zmiňuje i nebezpečné pyramidové hry. V praktické části je pak zpracováván rozsáhlý výzkum se třemi dílčími výzkumy - kvanitativní dotazníkové šetření odhalující vnímání multilevel marketingu a dva kvalitativní - individuální rozhovory s obyvateli USA demonstrující jejich postoj k MLM a česká Focus Group zjišťující konkrétní motivy vnímání multi level marketingu českou populací. V projektové části práce představuje návrh komunikace pro konkrétní MLM společnost působící v ČR. |
|
dc.format |
102 s. (239 472 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
MLM
|
cs |
dc.subject |
Multilevel marketing
|
cs |
dc.subject |
referenční marketing
|
cs |
dc.subject |
víceúrovňový marketing
|
cs |
dc.subject |
síťový marketing
|
cs |
dc.subject |
vnímání MLM
|
cs |
dc.subject |
pyramidové hry
|
cs |
dc.subject |
letadlo
|
cs |
dc.subject |
sponzor
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
samospotřebitel
|
cs |
dc.subject |
distributor
|
cs |
dc.subject |
obchod
|
cs |
dc.subject |
podnikání
|
cs |
dc.subject |
systém odměňování
|
cs |
dc.subject |
historie MLM
|
cs |
dc.subject |
direct sales
|
en |
dc.subject |
multilevel marketing
|
en |
dc.subject |
MLM
|
en |
dc.subject |
Multilevel marketing
|
en |
dc.subject |
referral marketing
|
en |
dc.subject |
network marketing
|
en |
dc.subject |
perception of MLM
|
en |
dc.subject |
pyramid schemes
|
en |
dc.subject |
airplane games
|
en |
dc.subject |
personal selling
|
en |
dc.subject |
distributor
|
en |
dc.subject |
business
|
en |
dc.subject |
entepreneur
|
en |
dc.subject |
history of MLM
|
en |
dc.title |
Multi level marketing |
|
dc.title.alternative |
Multi-level Marketing |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2014-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of this thesis is the multi level marketing. The main goal of the work is to find out perception of MLM by a czech population. At first the work focuses on direct sales as part of the marketing mix. It also deals with the history of direct sales and its advantages and describes how direct sales work in the Czech Republic. There have been putted attention to concepts of consumer behaviour and personality of the salesman and the customer. There is multlevel marketing, its history, its advantages and disadvantages and pyramid scheme mentioned. In the practical part there is a research consisting of three parts - questionnaires, individual interviews and Focus Group. All those are trying to desribe perception of Multi level marketing by czech people comparing with the Americans. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36970
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account