dc.contributor.advisor |
Janíková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Nemeškalová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:31Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:31Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30500
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření strategického marketingového plánu Audiovizuálního centra, které vzniklo pod Fakultou multimediálních komunikací UTB ve Zlíně. K tomu směřuje vymezení teoretické základny týkající se problematiky strategického marketingového plánování a prostředí filmového průmyslu. Ve výzkumné části je nejprve provedena analýza makroprostředí, mikroprostředí a interního prostředí Audiovizuálního centra včetně identifikace cílových skupin. Prostřednictvím kvalitativních rozhovorů a diskuze se zástupci vedení FMK UTB, absolventů ateliéru Audiovize a firem Zlínského kraje byly získány inspirativní postřehy a podněty. Ty jsou využity v projektové části k samotné tvorbě strategického marketingového plánu Audiovizuálního centra včetně definice cílů, komunikační strategie, identifikace silných a slabých stránek, příležitostí i hrozeb. |
|
dc.format |
98 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
strategický marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
kreativní průmysly
|
cs |
dc.subject |
filmový průmysl
|
cs |
dc.subject |
Zlínský kraj
|
cs |
dc.subject |
Audiovizuální centrum
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní rozhovory
|
cs |
dc.subject |
analýzy prostředí
|
cs |
dc.subject |
strategic marketing plan
|
en |
dc.subject |
creative industries
|
en |
dc.subject |
film industry
|
en |
dc.subject |
Zlín Region
|
en |
dc.subject |
Audio-visual center
|
en |
dc.subject |
qualitative interviews
|
en |
dc.subject |
analysis of environment
|
en |
dc.title |
Strategický marketingový plán Audiovizuálního centra |
|
dc.title.alternative |
Strategic Marketing Plan of an Audiovisual Centre |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2014-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main objective of this thesis is to create a strategic marketing plan for the Audiovisual center, which was established at the Faculty of Multimedia Communications of Tomas Bata University in Zlín. Defining the theoretical base of strategic marketing planning and also film industry environment points to this target. The first part of my research is the analysis of the macro-environment, micro-environment and internal environment of the Audiovisual center, including the identification of target groups. Inspiring insights were obtained through qualitative interviews and discussions with representatives of FMC TBU management, graduates of Studio of Audiovisual Arts and companies in Zlín region. These suggestions are fully utilized in the project part for the creation of a strategic marketing plan of Audiovisual center, including definition of objectives, communication strategy, identifying strengths, weaknesses, opportunities and threats. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36968
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-17 |
|