Externí komunikace města Přerov s občany
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Čechová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:31Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:31Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30499
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá tématem externí komunikace města s občany. Teoretická část poskytuje teoretická východiska v oblasti marketingových komunikací měst a obcí. V závěru této části práce je uvedena metodologie, sloužící k aplikaci praktické části a jsou zde také stanoveny tři výzkumné otázky. Praktická část se věnuje současnému stavu komunikace města Přerov s jeho obyvateli a skládá se z průzkumu veřejného mínění a situační analýzy jednotlivých prvků komunikace. Výsledky praktické části jsou shrnuty do SWOT analýzy. Projektová část představuje návrh na zlepšení komunikace města Přerova s jeho občany. |
|
dc.format |
106 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing měst a obcí
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
město
|
cs |
dc.subject |
magistrát
|
cs |
dc.subject |
externí komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikace s občany
|
cs |
dc.subject |
marketing of towns and cities
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
city
|
en |
dc.subject |
municipality
|
en |
dc.subject |
external communication
|
en |
dc.subject |
communication with citizens
|
en |
dc.title |
Externí komunikace města Přerov s občany |
|
dc.title.alternative |
External Communication with the Citizens of Přerov |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2014-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the external communication of the city with its citizens. The theoretical part provides the theoretical background in marketing communications of towns and villages. The conclusion of this part contains the methodology used for the practical application and there are also established three research questions. The practical part deals with the current state of communication of Prerov with its inhabitants and consists of public opinion research and situational analysis of individual elements of communication. The results of the practical part are summarized in a SWOT analysis. The project brings a part of the proposal to improve the communication of Prerov with its citizens. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36967
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account