Komunikační strategie řešení společenského problému
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Cvernová, Žaneta
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:31Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:31Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30497
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá řešením společenského problému integrace handicapovaných dětí mezi "zdravé" děti do běžných MŠ za pomoci marketingových komunikací. V první části jsou definovány teoretické poznatky o sociálním marketingu, možnostech propagace sociálních témat a tvorbě marketingového výzkumu. Rovněž je osvětlen pojem integrace, její vývoj z historického hlediska, legislativní a formální zázemí. V praktické části jsou analyzovány výzkumy provedené na toto téma, vyhodnoceny vlastní výzkumy individuální rozhovory a dotazníková šetření. Na základě výsledků všech výzkumů je vypracován projekt komunikační kampaně pro podporu takové integrace a eliminaci případných negativních postojů vůči ní. Na závěr jsou identifikovány možné limity realizace projektu. |
|
dc.format |
118 s. (173 739 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální marketingové strategie
|
cs |
dc.subject |
kampaň
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
handicapované děti
|
cs |
dc.subject |
společné vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
pedagogové
|
cs |
dc.subject |
rodiče
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
sekundární analýzy dat
|
cs |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
social marketing strategy
|
en |
dc.subject |
campaign
|
en |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.subject |
disabled children
|
en |
dc.subject |
joint education
|
en |
dc.subject |
educators
|
en |
dc.subject |
parents
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
secondary data analysis
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie řešení společenského problému |
|
dc.title.alternative |
Communication Strategy for the Solving of Social Problems |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2014-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Master´s thesis is dealing with the social problem of integration of disabled children between "healthy" children into a common kindergarten with the help of marketing communications. The first part defines the theoretical knowledge about social marketing, promotion opportunities of social issues and creation of marketing research. The attention is also focused on the concept of integration, its development from a historical perspective, its legislative and formal background. The practical part analyzes researches done on this topic, evaluated its own researches individual interviews and questionnaires. Based on the results of researches is developed communication campaign to promote such integration and eliminate any negative attitudes towards it. In the end there are identified possible limits of the project. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36947
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account