dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Šafaříková, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:27Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:27Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30487
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá ambientními médii a jejich využití v sociální reklamě se zaměřením na protikuřácké kampaně, využívající ambientní médium. Teoretická část ob-jasňuje pojmy sociální marketing (včetně komunikačního mixu), sociální reklama, apely, emoce. Zejména emoce strachu, které sociální reklama nejčastěji využívá a dále se soustředí na pojem ambientní marketing, jeho vznik a charakteristika. V praktické části proběhne výzkum vybraných protikuřáckých kampaní a diskuze nad jednotlivými vzorky s CS skupinou, kuřáky a jejich názory na netradiční kampaně. |
|
dc.format |
65 s. (83 913 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
ambientní marketing
|
cs |
dc.subject |
protikuřácké kampaně
|
cs |
dc.subject |
social advertising
|
en |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
ambient marketing
|
en |
dc.subject |
antismoking campaigns
|
en |
dc.title |
Ambientní média a jejich využití v sociální reklamě |
|
dc.title.alternative |
Ambient Media and their Use in Social Advertising |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šula, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2014-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor´s thesis is looking into ambient media and its using in social advertising. The thesis is focused on antismoking campaign which are using ambient media. In the theoreti-cal part are explained concepts as social marketing (including communication mix of social marketing), social advertising, appeals of advertising, emotions, especially emotions of fear, which is used the most in the social advertising and ambient marketing, its formation and characteristic. In the practical part will be realised the research of selected antismoking campaign and discussion about them with the target group, smokers, about their opinion on unusual campaings. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36909
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-23 |
|