Publicita společnosti Kooperativa

DSpace Repository

Language: English čeština 

Publicita společnosti Kooperativa

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Rajtrová, Zuzana
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:26Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:26Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30484
dc.description.abstract Tato práce se zabývá publicitou společnosti Kooperativa. V teoretické části jsou shromážděny poznatky z oblasti public relations a jeho zařazení v rámci marketingových komunikací. Velký důraz je kladen na oblast media relations, která je úzce spojena s publicitou. V praktické části je představena společnost Kooperativa, její produkty, její největší konkurenti na našem trhu a nástroje public relations, které společnost běžně využívá. Publicita Kooperativy je zkoumána pomocí mediální analýzy, její výsledky budou představeny a interpretovány. Na závěr jsou sepsány doporučení pro další komunikaci.
dc.format 59 s. (72 913 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Public relations cs
dc.subject nástroje PR cs
dc.subject publicita cs
dc.subject Kooperativa cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject mediální analýza cs
dc.subject media relations cs
dc.subject tisková zpráva cs
dc.subject Public relations en
dc.subject PR tools en
dc.subject publicity en
dc.subject Kooperativa company en
dc.subject marketing communication en
dc.subject media analysis en
dc.subject media relations en
dc.subject press release en
dc.title Publicita společnosti Kooperativa
dc.title.alternative Publicity of the Kooperativa Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2014-05-21
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on publicity of Kooperativa company. In theoretical part of thesis are defined basic terms from public relations theory and the place of this branch in marketing communication theory. Important here are terms from media relations part of PR which is connected with publicity the most. The practical part introduces Kooperativa company, their products, competitors and usage of PR tools. The publicity is researched by media analysis and the results are presented. Based on results there are recommendations for further and better communication of company.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36906
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
rajtrová_2014_dp.pdf 1.209Mb PDF View/Open
rajtrová_2014_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open
rajtrová_2014_op.doc 151Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account