Online marketingová komunikace wellness hotelů ve Zlínském kraji

DSpace Repository

Language: English čeština 

Online marketingová komunikace wellness hotelů ve Zlínském kraji

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Nečas, Pavel
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:25Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:25Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30479
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá online komunikací vybraných wellness hotelů ve Zlín-ském kraji. Konkrétně se jedná o analýzu oficiálních webových stránek hotelů a jejich stránek na Facebooku. Teoretická část se zaměřuje na marketingovou komunikaci hotelových služeb, definici wellness, jeho současné trendy a rozdíl mezi ním a lázeňstvím a v neposlední řadě online marketingovou komunikací a komunikací na sociálních sítích. V praktické části jsou analyzovány jednotlivé hotely. Jedná se o analýzu webu a Faceboo-ku podle objektivních kritérií. Cílem praktické části je odpovědět na výzkumné otázky a navrhnout případné možné vylepšení v online komunikaci wellness hotelů ve Zlínském kraji.
dc.format 66 s. (105 833 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Hotel cs
dc.subject wellness cs
dc.subject online komunikace cs
dc.subject webová stránka cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject analýza cs
dc.subject Hotel en
dc.subject wellness en
dc.subject online communication en
dc.subject web page en
dc.subject Facebook en
dc.subject analysis en
dc.title Online marketingová komunikace wellness hotelů ve Zlínském kraji
dc.title.alternative Online Marketing Communication of Wellness Hotels in the Zlín Region
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2014-05-21
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the online communication of selected wellness hotels in the Zlín Region. Specifically, the analysis of the official websites of hotels and their Face-book pages. The theoretical part focuses on marketing communication of hotel services, the definition of wellness, the current trends in wellness and the difference between it and the spa and last but not least, online marketing communications and social networks. the practical part focuses on the individual hotels. It is a web analysis and Facebook, ac-cording to objective criteria. The practical part is to answer the research questions and suggest any possible improvements in online communication wellness hotels in the Zlín Region.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36900
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
nečas_2014_dp.pdf 2.642Mb PDF View/Open
nečas_2014_vp.doc 155.5Kb Microsoft Word View/Open
nečas_2014_op.doc 136Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account