Efektivní online komunikace českých knihkupectví s generací Y
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Murinová, Dita
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:24Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:24Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30476
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce pojednává o efektivitě nástrojů online komunikace českých knihku-pectví při komunikaci s generací Y. Práce má za úkol zjistit, zda generace Y čte knihy, zda si je kupuje a pokud ano, tak jakým způsobem a čím se při nákupu nechává ovlivňovat. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části práce je definována po-třebná terminologie týkající se generací, online komunikace a knižního trhu. Praktická část obsahuje orientační analýzu, která popisuje stávající využívání online komunikačních ná-strojů českých knihkupectví. Dále také vyhodnocuje výsledky kvalitativního a kvantitativ-ního výzkumu, ze kterých dává doporučení pro efektivní online komunikaci s generací Y. |
|
dc.format |
67 s. (90 833) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
generace
|
cs |
dc.subject |
generace Y
|
cs |
dc.subject |
knihkupectví
|
cs |
dc.subject |
online komunikace
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Generations
|
en |
dc.subject |
Generation Y
|
en |
dc.subject |
Bookstores
|
en |
dc.subject |
Online Communication
|
en |
dc.subject |
Social Networks
|
en |
dc.title |
Efektivní online komunikace českých knihkupectví s generací Y |
|
dc.title.alternative |
Effective Online Communication of Czech Bookstores with Generation Y |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2014-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor's thesis examines the subject of effectiveness of online communication tools used by Czech book retailers in their communication with generation Y. This work seeks to determine whether generation Y reads books, whether generation Y representatives buy books and if so, how exactly do they buy them and what influences their consumer behav-iour. This work consists of two parts theoretical and practical. The first part defines all the necessary terminology covering the topics of generations, online communication and book market. The second part is dedicated to a situation analysis, describing how the Czech book retailers use online communication tools nowadays. The second part also evaluates the results of combined quantitative and qualitative research while providing retailers with recommendations on how to make their online communication with generation Y more effective. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36897
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account