Interní komunikace společnosti Vodafone
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Lohmannová, Iveta
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:23Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:23Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30470
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o správném nastavení interní komunikace ve společnosti Vodafone. Teoretická část se věnuje pojmu komunikace obecně, popisuje proces komunikace, interní komunikaci, její definice, cíle, význam a formy. Dále se zabývá důležitostí zpětné vazby. Praktická část se zabývá interní komunikaci v reálném prostředí zlínských poboček společnosti Vodafone. Uvádí způsob dotazníkového šetření a vyvození závěrů, které jsou nadále hodnoceny hlavními vedoucími zlínských poboček. Dále je vytvořen návrh pro zlepšení interní komunikace ve společnosti. |
|
dc.format |
58 s. (83 707 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komunikace
|
cs |
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
zaměstnanci
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Communication
|
en |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
employees
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Interní komunikace společnosti Vodafone |
|
dc.title.alternative |
Internal Communication in the Vodafone Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chvojka, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2014-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor's thesis deals with the right set of internal communications at Vodafone. The theoretical part deals with the concept of communication in general, describes the process of communication, internal communication, its definition, goals, meaning and form. It also deals with relevance feedback. The practical part deals with the internal communication in the real surroundings of Zlin branches of Vodafone Company. It specifies the method of questionnaire survey and drawing conclusions which are further evaluated by chief executive of Zlin branches. Furthermore, a proposal is made for the improvement of internal communication in the company. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36891
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account