dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Klepáčová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:21Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:21Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30464
|
|
dc.description.abstract |
Práce pojednává o krizové komunikaci společnosti OKD. V průběhu roku 2013 se potýkala s finančními problémy, proběhly zátěžové testy, které rozhodly o konci Dolu Paskov, v rámci probíhající restrukturalizace a zeštíhlování organizační struktury společnosti se propouštělo a jiná úsporná opatření vždy vyvolají negativní ohlasy. Společnost se musela potýkat s negativně naladěnou veřejností a tato práce hodnotí, do jaké míry bylo její komunikační snažení úspěšné, co by mohlo být vyhodnoceno jako dostačující a nedostačující. Součástí práce je kvalitativní a kvantitativní mediální analýza, která se zaměřovala ne největší zpravodajské servery. Přičemž cílem práce je zhodnocení krizové komunikace vycházející ze společnosti OKD. |
|
dc.format |
89 s. (142 556 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
krize
|
cs |
dc.subject |
krizová komunikace
|
cs |
dc.subject |
mediální analýza
|
cs |
dc.subject |
seznam významných událostí
|
cs |
dc.subject |
tiskové zprávy
|
cs |
dc.subject |
krizový manuál
|
cs |
dc.subject |
analýza rizik
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
crisis
|
en |
dc.subject |
crisis communivations
|
en |
dc.subject |
media analysis
|
en |
dc.subject |
list of significant events
|
en |
dc.subject |
press releases
|
en |
dc.subject |
risk analysis
|
en |
dc.title |
Krizová komunikace OKD, a.s. |
|
dc.title.alternative |
Crisis Communication of OKD, a.s. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šuch, Ondřej |
|
dc.date.accepted |
2014-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work deals with crisis communication company OKD. During 2013, faced financial problems were stress tests, which decided to end mine Paskov, as part of ongoing re-structuring and downsizing organizational structure with dismissals and other austerity measures will always cause negative reactions. The company had to deal with negative public sentiment, and this work assesses the extent to which the com-munication efforts successful, what could be assessed as insufficient and inadequate. Part of the work is a qualitative and quantitative media analysis that focused not largest news sites. Taking aim of this work is to evaluate the crisis communication deflection gaping of OKD. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36885
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-23 |
|