Interní komunikace ve firmě Continental Automotive Systems Czech Republic, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Jašková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:20Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:20Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30460
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce na téma Interní komunikace ve firmě Continental Automotive Sys-tems Czech Republic, s.r.o., v první části shrnuje teoretické poznatky z problematiky interní komunikace. Vysvětluje základní pojmy, které s tímto tématem souvisí, popisuje nástroje interní komunikace a způsoby měření její efektivity. Druhá (praktická) část práce popisuje zvolenou firmu, prostředky, pomocí kterých se svými zaměstnanci komunikuje a prostřed-nictvím dotazníkového šetření analyzuje stav její interní komunikace. V závěru práce shrnu-je informace získané dotazováním a podává návrhy na zlepšení interní komunikace ve zvolené organizaci. |
|
dc.format |
58 stran (78 828 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
zaměstnanci
|
cs |
dc.subject |
organizace
|
cs |
dc.subject |
firma
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
informace
|
cs |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
employees
|
en |
dc.subject |
organization
|
en |
dc.subject |
company
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
information
|
en |
dc.title |
Interní komunikace ve firmě Continental Automotive Systems Czech Republic, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Internal Communication at the Continental Automotive Systems Czech Republic s.r.o. Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wroblowská, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2014-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of Bachelor's thesis is Internal communication in Continental Automotive Czech Republic, s.r.o. company, in the first part it summarizes theoretical knowledge from the issue of internal communication. It explains basic terms which are connected with this to-pic, explains instruments of internal communication and ways to measure its effectiveness. The second (practical) part explains selected company, resources by which it communicates with its employees and through the survey analyzes the condition of its internal communi-cation. In the conclusion summarizes information obtained by questioning and submits pro-posals for improvement of internal communication in the selected company. Another part of the practical part is also the survey which was distributed among employees of the com-pany Continental and determined their awareness and satisfaction with currect status of internal communication there. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36881
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account