Marketingová komunikace kulturních center v Jihomoravském kraji
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Grauová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:18Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:18Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30452
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace kulturních center v Jihomoravském kraji, jejichž zřizovatelem je obec a jejich působení je podobné z hlediska počtu potenciálních návštěvníků i kulturních tradic a zvyklostí. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je věnována marketingové komunikaci v neziskovém sektoru se zaměřením na kulturu a na její možnosti. Dále se tato část věnuje trendům v oboru a v této souvislosti také webové prezentaci organizací. V praktické části jsou představeny vybrané organizace. Hlavní část pak tvoří analýza konkrétních příkladů užívání nástrojů marketingového mixu, jejich zacílení a potenciál do budoucna a analýza oficiálních webových prezentací těchto kulturních center. Výsledky analýz jsou spolu s návrhy a doporučeními shrnuty v závěru praktické části. |
|
dc.format |
61 s. (86 704 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
art management
|
cs |
dc.subject |
kultura
|
cs |
dc.subject |
neziskové organizace
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
art management
|
en |
dc.subject |
kultura
|
en |
dc.subject |
nonprofit sector
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace kulturních center v Jihomoravském kraji |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of Cultural Centers in the South Moravian Region |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2014-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of this work is to analyze the marketing communication of cultural centers in the South Moravian Region, established by the municipality and their effects are similar in the number of potential visitors and in cultural traditions and customs. The work is divided into a theoretical part and a practical part. The theoretical part is devoted to marketing communication in the nonprofit sector with a focus on culture and its possibilities. In ad-dition, this section discusses trends in the marketing communication and in this context also the web development. The practical part presents the selected organizations. The main part consist the real examples of practical using of marketing mix, targeting, the potential for the future and analysis of official websites of these cultural centers. The results of the analysis together with proposals and recommendations are summarized at the end of the practical part. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36873
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account