Analýza poptávky po novém produktu firmy Profonda Culina, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza poptávky po novém produktu firmy Profonda Culina, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mahdal, Marek
dc.contributor.author Tomečková, Petra
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:16Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:16Z
dc.date.issued 2014-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30446
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce bude provést marketingový průzkum pro rozšíření nabídky produktů firmy Profonda Culina, s. r. o., který bude nabízet nový druh etiket na zavařeniny. Teoretická část práce bude zaměřena na vymezení souvisejících marketingových pojmů a pojmů marketingového výzkumu. Analytická část práce se bude zabývat aplikací zvolených analýz a celkovým zhodnocením nasbíraných informací. Poznatky získané těmito metodami pomohou firmě získat informace nezbytné pro rozhodnutí, zda tento výrobek uvést na trh.
dc.format 53 s. (9 042 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject produkt cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject průzkum cs
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject product en
dc.subject costumer en
dc.subject questionnaire en
dc.subject exploration en
dc.title Analýza poptávky po novém produktu firmy Profonda Culina, s.r.o.
dc.title.alternative Analysis of Demand for a New Product of the Company Profonda Culina, s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2014-06-05
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to conduct a marketing survey for the expansion of the products of Profonda Culina company which will offer a new kind of jam labels. The theoretical part is focused on the definition of related marketing terms and concepts of marketing research. The analytical part deals with the applications of selected analyses and with the overall evaluation of collected information. The knowledge gained by these methods helps us obtain the information necessary to decide whether to place this product onto the market.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 36866
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
tomečková_2014_dp.pdf 1.517Mb PDF View/Open
tomečková_2014_vp.pdf 542.6Kb PDF View/Open
tomečková_2014_op.pdf 724.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account