Text na webových stránkách a jeho vliv na konverze

DSpace Repository

Language: English čeština 

Text na webových stránkách a jeho vliv na konverze

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Doleželová, Aneta
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:15Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:15Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30442
dc.description.abstract Práce zkoumá optimální podobu webového textu, který pozitivně ovlivňuje konverze. Smyslem práce je předložit copywriterům návod pro tvorbu skutečně efektivních prodejních textů. V teoretické části jsou definovány copywritingové postupy, prostřednictvím kterých lze docílit vysokého konverzního poměru. Jednotlivé teze budou ověřeny pomocí individuálních rozhovorů a vlastní analýzy dvou webových textů, z nichž jeden byl napsán profesionálním copywriterem a druhý nikoli. Závěry práce poslouží k tvorbě konverznějších webových stránek.
dc.format 65 s. (87 983 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Web copywriting cs
dc.subject konverze cs
dc.subject UX cs
dc.subject SEO cs
dc.subject Web copywriting en
dc.subject conversion en
dc.subject UX en
dc.subject SEO en
dc.title Text na webových stránkách a jeho vliv na konverze
dc.title.alternative Website Text Content and Its Influence on Conversions
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2014-05-19
dc.description.abstract-translated This study examines the optimal form of web text which positively affects the conversions. The purpose of the thesis is to present instructions how to create a truly effective commer-cial text. The theoretical part presents copywriting techniques, purpose of which is to achieve high conversion rate. Each of the techniques will be validated by means of indi-vidual interviews and also by a subsequent analysis of two web texts, one of which was written by a professional copywriter and other by an amateur. The outcomes of this thesis will serve as a model example of creating conversional websites.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36861
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-17


Files in this item

Files Size Format View
doleželová_2014_dp.pdf 2.613Mb PDF View/Open
doleželová_2014_vp.doc 134.5Kb Microsoft Word View/Open
doleželová_2014_op.doc 156Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account