PR komunikace Designbloku 2013
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Blažková, Gabriela
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:13Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:13Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30437
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením PR komunikace Designbloku 2013 a jeho marke-tingových aktivit. Autorka měla možnost komunikovat s manažerkou Public Relations La-risou Blichtovou. Teoretická část se zaobírá objasnění teorie arts marketingu a pojmů vzta-hujících se k Public Relations a novým médiím. Praktická část práce je zaměřena na objektivní posouzení komunikace Designbloku 2013 autorkou práce. Autorka sama zhodnotila a analyzovala jednotlivé komunikační aktivity tohoto projektu a na základě teorie a zpracovaných materiálu posoudila, které z aktivit jsou vhodné pro komunikaci s cílovou skupinou. Hlavním cílem této bakalářské práce je objektivní zhodnocení komunikace Designbloku 2013 a navržení nových efektivních možností pro komunikaci s cílovou skupinou. |
|
dc.format |
s. 63 (76 630 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Designblok 2013
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
art marketing
|
cs |
dc.subject |
Designblok 2013
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
art marketing
|
en |
dc.title |
PR komunikace Designbloku 2013 |
|
dc.title.alternative |
PR Communication of Designblok 2013 |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kocourková, Ivana |
|
dc.date.accepted |
2014-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis evaluates PR communication of Designblok 2013, and its marketing activi-ties. The author had the opportunity to communicate with the Manager of Public Relations Larisa Blichtovou. The theoretical part deals with the clarification of arts marketing theory and concepts related to Public Relations and new media. The practical part is focused on an objective assessment of communication of Designblok 2013. The author herself assess and analyze the various communication activities of the project and based on the theory and processed material she evaluated, which of the activi-ties are suitable for communication with the target group. The main goal of this work is to objectively assess communication Designblok 2013, and propose new effective options for communication with the target group. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36854
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account