Budování značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Švábová, Markéta
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:11Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:11Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30431
dc.description.abstract Cílem práce je charakteristika obchodní značky, specifikace postupu a výběru nástrojů pro budování značky. Práce obsahuje teoretické rámce, interní, externí analýzy a marketingový plán budování značky dámské obuvi Asylum. Teoretická část práce obsahuje relevantní poznatky z odborné literatury, zejména z oblastí charakteristiky a budování obchodní značky. Praktická část se zabývá rozborem současné situace a predikcí vývoje v obuvnickém sektoru, interních analýz značky, analýz cílových skupin a konkurence. Výsledky těchto analýz jsou shrnuty ve SWOT analýze. Projektová část obsahuje plán nové produktové i marketingové strategie značky Asylum pro sezónu jaro-léto 2014.
dc.format DP 102 s, přílohy 33 s
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject charakteristika značky cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject měření výkonu značky cs
dc.subject externí analýza cs
dc.subject interní analýza cs
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject strategické řízení značky cs
dc.subject marketingový proces cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject brand name characterization en
dc.subject brand name building en
dc.subject brand name´s power assessment en
dc.subject external analysis en
dc.subject internal analysis en
dc.subject competition analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject strategic management of brand name en
dc.subject marketing process en
dc.subject marketing plan en
dc.title Budování značky
dc.title.alternative Brand Building
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kocourek, Josef
dc.date.accepted 2014-05-22
dc.description.abstract-translated The objective of the thesis is the characterization of a brand name, the specification of the procedure and the choice of tools for building a brand name. The thesis consists of theoret-ical frameworks, internal and external analyses and a marketing plan which deals with building of a brand name of women´s footwear brand Asylum. The theoretical part of the thesis contains some relevant findings from particular reference books, especially from the field of brand name characterization and brand name building. The analytical part of the thesis deals with the analysis of the current state as well as with the prediction of the de-velopment in the footwear industry. Also, this part is concerned with internal analyses of the brand name as such, the analyses of its target audience and its major competitors. The conclusions of these analyses are summarized in a SWOT analysis. The project part includes the plan of a new product and marketing strategy of Asylum for the upcoming season - spring/summer 2014.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36843
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-10


Files in this item

Files Size Format View
švábová_2014_dp.pdf 4.721Mb PDF View/Open
švábová_2014_vp.doc 152Kb Microsoft Word View/Open
švábová_2014_op.doc 159Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account