Počítačová hra jako forma marketingové komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Počítačová hra jako forma marketingové komunikace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Šimek, Matěj
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:10Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:10Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30429
dc.description.abstract Tato práce pojednává o jednotlivých formách marketingu v počítačových hrách. V teoretické části je definována hra jako taková, její klasifikace a možnosti využití v rámci marketingových aktivit. Jsou představeny jednotlivé žánry, historický vývoj a především samotná počítačová hra jako forma marketingové komunikace. V praktické části je prove-den marketingový výzkum zaměřený na vnímání této formy komunikace a analýza re-klamního obsahu vybraných počítačových her. V projektové části je představen vlastní návrh konkrétní reklamní hry.
dc.format 112 s. (157 111 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject advergame cs
dc.subject advergaming cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject freemium cs
dc.subject free-to-play cs
dc.subject gamifikace cs
dc.subject herní žánry cs
dc.subject in-game advertising cs
dc.subject počítačová hra cs
dc.subject virální marketing cs
dc.subject word-of-mouth marketing cs
dc.subject advergame en
dc.subject advergaming en
dc.subject computer game en
dc.subject event marketing en
dc.subject freemium en
dc.subject free-to-play en
dc.subject gamification en
dc.subject in-game advertising en
dc.subject video game en
dc.subject video games genres en
dc.subject viral marketing en
dc.subject word-of-mouth marketing en
dc.title Počítačová hra jako forma marketingové komunikace
dc.title.alternative Computer Game as a Form of Marketing Communication
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šula, Tomáš
dc.date.accepted 2014-05-22
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the various types of marketing in video games. In the theoretical part there is giving a definition of a game, classification of a game and possibilities of using in the marketing communications. The video game genres are defined, history and video game itself like a form of marketing communication. The practical part is about the marketing research which was realized for this thesis and about the analysis of the advertising content in the video games. There is a presentation of own project of advergame in the project part.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36841
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-18


Files in this item

Files Size Format View
šimek_2014_dp.pdf 3.899Mb PDF View/Open
šimek_2014_vp.doc 153.5Kb Microsoft Word View/Open
šimek_2014_op.doc 153.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account