Marketing pro nadstandardní služby na Letišti Praha, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing pro nadstandardní služby na Letišti Praha, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Svobodová, Simona
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:09Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:09Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30427
dc.description.abstract Tato diplomová práce je zaměřená na marketing pro nadstandardní službu na Letišti Praha, Rest&Fun Center. Prostřednictvím této práce bude prokázáno, zda nově otevřená služba centra měla úspěch také díky implementaci marketingové strategii, která byla pro zavedení nové služby vytvořena. Pozornost bude věnována teoretickým zásadám stavby marketingové strategie a následnému porovnání, zda postupy marketingového týmu na letišti, kteří tvořili strategii pro novou službu byly dodrženy, tak, aby byly naplněný podnikové a marketingové cíle. Součástí práce budou náhledy nástrojů komunikačního mixu letiště, jejich zhodnocení z pohledu ucelené koncepce a získání odezvy formou nových zákazníků, kteří službu využijí. Výstupem šetření bude potvrzení, že strategie Rest&Fun Center měla velkou váhu i přes nízký marketingový budget dokázala díky své taktice přilákat nové zákazníky a doručit žádoucí obchodní výsledky. Klíčová slova: marketingová strategie, marketingová situační analýza, marketingový mix, komunikační mix.
dc.format 90
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject marketingová situační analýza cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketing strategy en
dc.subject marketing situational analysis en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.title Marketing pro nadstandardní služby na Letišti Praha, a.s.
dc.title.alternative Marketing of Premium Services at Prague Airport
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Harantová, Lenka
dc.date.accepted 2014-05-22
dc.description.abstract-translated This dissertation concentrates on the marketing of a premium service at Prague Airport the Rest & Fun Center. This work will show whether the new service was successful, and how much of its success was a result of the implementation of a marketing strategy developed especially for it. I will concentrate on the theoretical principles of marketing strategy creation, followed by a comparison of the marketing team procedures, to see whether they followed the principles in order to fulfill the marketing goals. As a part of my work, I am including the airport communication procedures, their evaluation and the response from new clients. The result of this work will confirm that the strategy for putting the Rest & Fun Center into operation, despite the low marketing budget, was successful in attracting new clients and achieving the desired business results. Keywords: marketing strategy, marketing situational analysis, marketing mix, communication mix
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36839
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2014-04-18


Files in this item

Files Size Format View
svobodová_2014_dp.pdf 3.973Mb PDF View/Open
svobodová_2014_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
svobodová_2014_op.doc 153Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account