dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Ovesná, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:06Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:06Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30419
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce na téma "Marketingová strategie společnosti Messenger a.s." je analyzovat současné postavení vybrané společnosti na trhu kurýrních služeb a z výsled-ných analýz navrhnout marketingovou strategii nové služby. Důvodem výběru tohoto té-matu je současná situace na trhu kurýrních služeb s ohledem na vývoj vnějšího prostředí, zejména konkurenci, zákazníky a ekonomickou krizi. Práce je primárně zaměřena na kurýrní službu Messenger, její vize, mise, cíle, hodnoty, produkty, analýzu vnitřního, blíz-kého a vzdáleného prostředí. Součástí práce je marketingový výzkum spokojenosti zákaz-níků. Výstupy jsou shrnuty do SWOT analýzy. V projektové části práce je návrh marketin-gové strategie pro novou službu, která vyplynula z analýz jako jedna z možných příležitos-tí. |
|
dc.format |
84 s. (109 741 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
firemní strategické plánování
|
cs |
dc.subject |
marketingové cíle
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
vize
|
cs |
dc.subject |
mise
|
cs |
dc.subject |
cíle
|
cs |
dc.subject |
hodnoty
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
kurýrní služba
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
corporate strategic planning
|
en |
dc.subject |
marketing targets
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
visions
|
en |
dc.subject |
assignments
|
en |
dc.subject |
targets
|
en |
dc.subject |
values
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
marketing survey
|
en |
dc.subject |
courier services
|
en |
dc.subject |
competitors
|
en |
dc.title |
Marketingová strategie společnosti MESSENGER a.s. |
|
dc.title.alternative |
Marketing Strategy of MESSENGER a.s. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Harantová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2014-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master's thesis on "Marketing strategy of the company Messenger a.s." aims to ana-lyze the current position of the company on the market of courier services and to design a marketing strategy for new service based on final analysis. The reason for selecting this topic is the current situation of courier service market with regard to the external environ-ment, especially the competitors, customers and economic crisis. The thesis primarily fo-cuses on courier services of the company Messenger a.s., its visions, assignments, targets, values, products, and an analysis of internal, near and distant environment. A part of the thesis is a client satisfaction survey; its results are summarized in the enclosed SWOT analysis. In the project part of the thesis is a proposal of marketing strategy for new ser-vice, which was chosen from the final analysis as the most suitable option. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36829
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-04-18 |
|