Marketingové postupy neziskových organizací ve Zlínském kraji
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Markytán, Michael
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:05Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:05Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30416
|
|
dc.description.abstract |
Práce se věnuje tématu marketingových postupů neziskových organizací ve Zlínském kraji. Ve své teoretické části popisuje aplikaci marketingových postupů, stanovení cílů a pozici marketingu v neziskovém sektoru. Ve své praktické části pak srovnává výsledky průzkumů dvou dotazníkových šetření. Prvním jsou výsledky pocházející z autorovy bakalářské práce na téma Povědomí o neziskových organizacích ve Zlíně. Druhým je dotazníkové šetření provedené Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně v kooperaci s úřadem Zlínského kraje a Ev-ropským sociálním fondem. Výsledky srovnání pak rozšiřuje o osobní stanoviska osob, pracujících v neziskovém sektoru. |
|
dc.format |
61 s. (87 936) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
marketingové postupy
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
mládež
|
cs |
dc.subject |
Zlínský kraj
|
cs |
dc.subject |
Non-profit organization
|
en |
dc.subject |
non-profit sector
|
en |
dc.subject |
marketing procedures
|
en |
dc.subject |
questionary survey
|
en |
dc.subject |
youth
|
en |
dc.subject |
region of Zlín
|
en |
dc.title |
Marketingové postupy neziskových organizací ve Zlínském kraji |
|
dc.title.alternative |
The Marketing Methods of Non-profit Organizations in the Zlín Region |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2014-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work is about marketing procedures applied in non-profit organizations in region of Zlín. Theoretical part describes application of these marketing procedures, specifying its goals and position of marketing in non-profit sector. Practical part of work compares results of two questionaire surveys. First one are results of authors bachelor work, which concerns Awareness of non-profit organizations in city of Zlín. The second survey was held by Tomas Bata University in cooperation with office of Zlín region and European social fund in Czech republic. Results of this comparation are extended about personal opinions of non-profit organization employees. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36826
|
|
utb.result.grade |
Fx |
|
dc.date.submitted |
2014-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account