dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Machů, Miroslava
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:05Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:05Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30414
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na spotřebitelské chování vybrané skupiny singles. V rámci zpracování této diplomové práce byl skrze realizované rozhovory mapován životní styl zástupců kategorie singles, jejich představy o partnerském vztahu, způsoby trávení jejich volného času a očekávání a preference v oblasti jejich dovolené. Cílem této práce bylo definovat skupinu singles, zmapovat její spotřebitelské chování a preference v oblasti trá-vení dovolené a na základě výsledků z kvalitativního šetření pak navrhnout konkrétní služ-bu z oblasti cestovního ruchu. Teoretická část diplomové práce se mimo jiné věnuje problematice rodiny a její pozice v rámci společenského života, dále pak stanovuje definici pojmu singles. Zabývá se také spotřebitelským chováním, rozhodovacím procesem a motivací zákazníka k nákupu. Praktická část této práce pak seznamuje s výsledky realizovaných rozhovorů s vybranými zástupci cílové skupiny singles. V projektové části této práce je pak navržena finální služba z oblasti cestovního ruchu, která reflektuje požadavky vyplývající z praktické části této práce. |
|
dc.format |
116 s. (94.881) bez mezer |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Singles
|
cs |
dc.subject |
spotřebitelské chování
|
cs |
dc.subject |
typologie
|
cs |
dc.subject |
životní styl
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
preference v oblasti dovolené
|
cs |
dc.subject |
online komunikace
|
cs |
dc.subject |
Singles
|
en |
dc.subject |
consumer behavior
|
en |
dc.subject |
typology
|
en |
dc.subject |
life style
|
en |
dc.subject |
qualitative research
|
en |
dc.subject |
holiday preferences
|
en |
dc.subject |
online communication
|
en |
dc.title |
Spotřebitelské chování singles |
|
dc.title.alternative |
Consumer Behaviour of Singles |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2014-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis presents the consumer behavior of single people. To be able to elabo-rate this thesis several interviews were realized to map the life style of single peple, their notion of what the relationship should be, ways of spending their free time and their holi-day preferences. The purposes of this thesis were to define the group of singles, map their consumer behavior and their holiday preferences; based on the outcome of the qualitative research specific services in turism were to be suggested. The theoretical part of this thesis deals among others with the issue of family and its value in today's world, it lays down the definition of the term "singles". It is also engaged in the consumer behavior, decision-making processes, also it mentions the factors that motivate people to buy things or services. The practical part introduces the outcome of the interviews that were realized with several singles. The project then describes the suggested turism services that reflect the results from the practical part of the thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36824
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2014-04-17 |
|