Plýtvání a efektivní investice v rozpočtu na marketing a marketingové komunikace strojírenské firmy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Kubis, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:04Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:04Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30412
|
|
dc.description.abstract |
Tématem práce jsou analýza a hledání způsobů měření efektivnosti investic do marketingu a marketingových komunikací strojírenské firmy. V teoretické části jsou soustředěny informace o marketingovém plánování, controllingu a auditu, a také poznatky o způsobech měření jednotlivých aktivit marketingových komunikací. Praktická část obsahuje informace o fungování marketingového oddělení firmy a analýzy jednotlivých marketingových aktivit. Závěrečná část práce obsahuje návrh projektu jehož úkolem je zavedení marketingového plánování s měřením efektivnosti. |
|
dc.format |
105 s. (152 473 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
měření efektivnosti
|
cs |
dc.subject |
marketingové plánování
|
cs |
dc.subject |
controlling
|
cs |
dc.subject |
marketingový audit
|
cs |
dc.subject |
measuring effectiveness
|
en |
dc.subject |
marketing planning
|
en |
dc.subject |
controlling
|
en |
dc.subject |
marketing audit
|
en |
dc.title |
Plýtvání a efektivní investice v rozpočtu na marketing a marketingové komunikace strojírenské firmy |
|
dc.title.alternative |
Wasting and Effective Investment in the Marketing and Marketing Communications Budget of a Machinery Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2014-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of the thesis is the analysis and finding ways to measure the effectiveness of investments in marketing and marketing communications of engineering company. In the theoretical part are concentrated in information about marketing planning, controlling and auditing, as well as knowledge about how to measure the individual activities of marketing communications. The practical part contains information about the functioning of the marketing department and analysis of individual marketing activities. The final part of the work includes design project whose mission is to implement marketing planning with measurements of effectiveness. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36822
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account