Plýtvání a efektivní investice v rozpočtu na marketing a marketingové komunikace strojírenské firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Plýtvání a efektivní investice v rozpočtu na marketing a marketingové komunikace strojírenské firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Kubis, Martin
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:04Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:04Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30412
dc.description.abstract Tématem práce jsou analýza a hledání způsobů měření efektivnosti investic do marketingu a marketingových komunikací strojírenské firmy. V teoretické části jsou soustředěny informace o marketingovém plánování, controllingu a auditu, a také poznatky o způsobech měření jednotlivých aktivit marketingových komunikací. Praktická část obsahuje informace o fungování marketingového oddělení firmy a analýzy jednotlivých marketingových aktivit. Závěrečná část práce obsahuje návrh projektu jehož úkolem je zavedení marketingového plánování s měřením efektivnosti.
dc.format 105 s. (152 473 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject měření efektivnosti cs
dc.subject marketingové plánování cs
dc.subject controlling cs
dc.subject marketingový audit cs
dc.subject measuring effectiveness en
dc.subject marketing planning en
dc.subject controlling en
dc.subject marketing audit en
dc.title Plýtvání a efektivní investice v rozpočtu na marketing a marketingové komunikace strojírenské firmy
dc.title.alternative Wasting and Effective Investment in the Marketing and Marketing Communications Budget of a Machinery Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2014-05-23
dc.description.abstract-translated The theme of the thesis is the analysis and finding ways to measure the effectiveness of investments in marketing and marketing communications of engineering company. In the theoretical part are concentrated in information about marketing planning, controlling and auditing, as well as knowledge about how to measure the individual activities of marketing communications. The practical part contains information about the functioning of the marketing department and analysis of individual marketing activities. The final part of the work includes design project whose mission is to implement marketing planning with measurements of effectiveness.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36822
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-04-18


Files in this item

Files Size Format View
kubis_2014_dp.pdf 1.352Mb PDF View/Open
kubis_2014_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open
kubis_2014_op.doc 153Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account