dc.contributor.advisor |
Šramová, Blandína
|
|
dc.contributor.author |
Koupil, Karel
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:03Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:03Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30408
|
|
dc.description.abstract |
KOUPIL, Karel. Motivace on-line nákupního chování generace Z. [Diplomová práce]. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací Ústav marketingových komunikací. Školitel: doc. PhDr. Blandína Šramová, Ph.D. Zlín, UTB, 2014, 90 s. Diplomová práce pod názvem Motivace on-line nákupního chování generace Z se zabývá současným světovým módním trendem, kterým je nakupování prostřednictvím počítače respektive Internetu. Ten se stal fenoménem posledního dvacetiletí hlavně mladých lidí, kteří se narodili zhruba v polovině 90. let minulého století. Přestože se zdá, že internetové nákupy jsou pouze pro mladé, stále víc jejich možnosti a nabídku využívají i rodiče dětí, které označujeme Digital Natives. |
|
dc.format |
90 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Generace Z
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
vícekanálové konverze
|
cs |
dc.subject |
atribuční model nákupu
|
cs |
dc.subject |
data mining
|
cs |
dc.subject |
Generation Z
|
en |
dc.subject |
buying behavior
|
en |
dc.subject |
multi-channel conversion attribution model purchase
|
en |
dc.subject |
data mining
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Motivace on-line nákupního chování generace Z |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Motivation in the Online Shopping Behavior of Generation Z |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vysekalová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2014-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
KOUPIL, Karel. Motivation on-line shopping behavior generation Z. [Diploma work]. Tomas Bata University in Zlin. Faculty of Multimedia Communications Department of Marketing Communications. Supervisor: doc. PhDr. Blandína Šramová, Ph.D. Zlín, UTB, 2014, p 90 The thesis entitled Motivation on-line shopping behavior generation Z in dealing with current world fashion trend, which makes shopping by computer - or the Internet. He has become a phenomenon of the last two decades mainly young people who were born around the middle of the 90th years of the last century. Although it seems that internet shopping is only for young people, more and more of their options and take the offer parents and children, which we refer to Digital Natives. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36817
|
|
utb.result.grade |
F |
|
dc.date.submitted |
2014-04-18 |
|
local.subject |
elektronický obchod
|
cs |
local.subject |
electronic commerce
|
en |