dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Beranová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:17:59Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:17:59Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30398
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce má za úkol popsat nákupní specifika cílové skupiny matek v segmentu dětské obuvi. Práce je rozdělena do tří částí, teoretické, praktické a projektové. První část se věnuje nalezení teoretických východisek k nákupnímu procesu jako celku, zákazníkovi a jeho rozhodování, segmentaci zákazníků a vlivu marketingové komunikace na nákupní chování. Ve druhé části jsou zpracovány analýzy dostupných sekundárních zdrojů a dále vlastní primární průzkum, který řeší nákupní specifika v segmentu dětské obuvi. Poslední projektová část využívá všech zjištěných poznatků z předchozích částí a je zde navrhnuta komunikační strategie pro zvolenou značku dětské obuvi. |
|
dc.format |
117 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
spotřebitel
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
rozhodovací proces při nákupu
|
cs |
dc.subject |
segmentace zákazníků
|
cs |
dc.subject |
komunikace a nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
consumer
|
en |
dc.subject |
shopping behaviour
|
en |
dc.subject |
purchasing decision proces
|
en |
dc.subject |
customer segmentation
|
en |
dc.subject |
communication and shopping behaviour
|
en |
dc.title |
Specifika nákupního chování matek při nákupu dětské obuvi |
|
dc.title.alternative |
Specifics of Shopping Behaviour of Mothers Buying Children´s Footwear |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2014-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on description of shopping specifics of mothers when buying children´s footwear. Theis is divided into three parts, theoretical, practical and project. The first part defines theoretical basis of shopping proces as a whole and customer and his decision making process, examines customer segmentation and influence of marketing communication at shopping behaviour. The second part contains an analysis of available secondary sources and further primary research, which solves shopping specifics in segment of kid´s footwear. The last part of the project makes use of all the obtained results of the previous sections and designs communication strategy for the selected brand of children's shoes. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36801
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-17 |
|